Er zit al een accelero op;) Ik kan in yxz meten tot 8G. Ik heb eerst gedacht aan een systeem inderdaad met een veertje, maar dat geeft zoveel andere problemen, en voor 2,94 heb ik een SPI accelero die ik direct op mijn atmega kan aansluiten. Daar kan ik niet voor gaan klooien.
On the road wordt vet, zeker in het donker geven de witte flitsen een bak licht. Omdat het zo laag zit is het niet hinderlijk voor andere mensen en zelf kan ik ook niet in de leds kijken.
Officieel als skater ben ik voetganger, dus al maak ik er een complete kermis van, dan mag dat nog steeds volgens mij
[edit]
De 2e is af en daarbij een klein stukje code geschreven voor synchronisatie. De voet waarmee je een slag maakt flits in het wit. Daarnaast wordt er dan ook een colorfade gedaan. Het leuke is dat de voet waarmee je geen slag maak wel mee verkleurd.
Ik heb de software nu een beetje getuned dat drempels en hobbels niet geregistreerd worden. Maar testen is lastig, steeds skeelers aan en naar buiten, ow toch niet goed, weer naar binnen, software aanpassen en weer naar buiten
klik hier voor de nieuwe film
En hier weer een link naar mijn picasa album, met meer foto's ook van het etsen en maken.