Sandertje
Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 26 november 2011 13:30:56 schreef _Danny_:
boxlogHet doosje is vanochtend bezorgd. Begin volgende week eens kijken wie de volgende gelukkige wordt. Ik neem 'm Dinsdag mee naar Hack42, is er misschien iemand die daar eens wil rondkijken en dan meteen het doosje meeneemt?
En, wat is het laatste nieuws?
Sandertje
Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
Ik heb gemaild met Sandertje om het doosje door te geven, Sinterklaas verplichtingen e.d. gooien even wat roet in het eten. Hij gaat deze week verder, hetzij door hem te overhandigen hetzij via de mail.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Wat zijn toch DSCF4313 t/m 17 op de Hack42 spacecam? Zou dat iets met TGIMBOEJ/TSCOMBOEJ te maken kunnen hebben?

Leuk om te zien.
Op 8 december 2011 14:33:48 schreef Lucky Luke:
Wat zijn toch DSCF4313 t/m 17 op de Hack42 spacecam? Zou dat iets met TGIMBOEJ/TSCOMBOEJ te maken kunnen hebben?![]()
Leuk om te zien.
hopen dat ze niet allebij de dozen op tafel hebben geleegd.
dan wordt het nog leuk om het juiste spul in de juiste doos te krijgen 
Lucky Luke
Al husselen ze het on purpose door elkaar, als in elke doos maar voldoende leuk spul zit. Misschien is het zelfs wel een goed idee om dat te doen 
@Meerweten: Is er geen Belg die er een kan starten? Anders moet er toevallig iemand dicht bij de grens wonen die als tussenstation wil fungeren.
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (33%)]
@Meerweten: Is er geen Belg die er een kan starten? Anders moet er toevallig iemand dicht bij de grens wonen die als tussenstation wil fungeren.
wel er is iemand die dicht bij de grens woont:
Op 27 november 2011 08:59:50 schreef Murmeltier:
als de box naar belgie moet, kan ik daar wel voor zorgen, ik woon namelijk 10 km van de grens, en kom er redelijk vaak. als er dan iemand anders is die bij de grens woont die hem weer terug kan brengen naar nederland hebben we zo belgie ook gehad.
Er is een kleine kruisbestuiving geweest tussen de twee dozen
Ze zijn inmiddels weer ingepakt en kunnen op weg naar nieuwe deelnemers. Ik moet nog even kijken naar wie de grote doos gaat en met Sandertje afspreken wanneer de overdracht plaats vind.
Sandertje
Vanmiddag ben ik terug in de regio.
Maandagmiddag / avond heb ik weer een vergadering in Arnhem, in de middag of 's avonds wat later ben ik in de prima gelegenheid ergens af te spreken.
Sandertje
De doos is net bezorgd door Danny.
Eens even zien wat erin en eruit gaat.
Foto's zijn gemaakt, volgen!
Sandertje
Oke,
Wie is de volgende?
Voor eind volgende week denk ik dat hij weer verder kan, Arnhem en omgeving of Achterhoek breng ik langs.
Dan een tweede vraag, doen er toevallig ook GeoCachers mee aan 'DE Box'?
Greetz
Sander
kan je een lijstje posten(foto of getypt) van wat er op dit moment allemaal in zit, altijd interesant om weten 
mss kan het wel eens naar belgie komen?
Murmeltier
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
@sander, ik ben een geochacher, ik weet niet of je van 'de 5 elementen' gehoord hebt, maar die kan je dan meteen doen als je hier komt. ik heb wel interesse om hem te ontvangen btw.
Sandertje
Ik ga hem zoeken, doe eens een GC code?
[EDIT] Hebbes! Daar ben ik pas nog geweest, rondje someren.
Ik zal er eens over denken!
[Bericht gewijzigd door Sandertje op (54%)]
Murmeltier
@ sandertje, laat wel even weten waneer je komt, ik moet namelijk nog het een en ander in orde maken.
Sandertje
Ik heb nog niets weggebracht, ik denk niet dat ik het op tijd redt om hem weg te brengen, kerst, mijn verjaardag en wat afspreken.
Ik stuur hem denk ik wel op.
Niemand in de buurt van Arnhem?
Anders kan ik hem wel opsturen naar Murmeltier?
We kunnen wel een andere keer afspreken voor cachen.
Greetz,
Sander
Ps als ik hem opstuur naar murmeltier doe ik er misschien wel een TB in. Geactiveerd of ongeactiveerd weet ik niet.
Murmeltier
sandertje, ik wil hem wel ontvangen. zijn er hier hf liefhebbers, want wat ik erin zal doen bestaat waarschijnlijk hoofdzakelijk uit Hf spul(spul om mooie eindtrappen mee te maken). ik zal er dan 2x een 2n3055, een paar maxons en wat ander spul indoen. wie wil?
Murmeltier
Op 28 december 2011 21:06:42 schreef Murmeltier:
waar is deze doos nu en wie heeft hem?
sandertje als ik mij niet vergis