Lichtmis 2012

Jullie weten dat "de Lichtmis" zelf ook een prima restaurant is? Of is die dicht tijdens de markt?
[edit] Oh, Hugo bedoelde dat al lijkt het.

[Bericht gewijzigd door flipflop op donderdag 13 september 2012 21:37:56 (18%)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Hugo Welther

Moderator

Klopt, ik bedoelde de pannekoeken bij de Lichtmis.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Ahh, kijk, dan doen we dat toch? Denk toch dat in niet helemaal tot het avondeten blijf hangen.

If you want to succeed, double your failure rate.

Zullen we dan maar opnieuw met het rondje beginnen?
Het restaurant van de lichtmis zit op deze dag stampens vol. Vandaar de andere opties.
Wie neemt er een gasbrandertje en een pan mee zodat we daar zelf op het terras gaan bakken? :)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Ligt al in mijn camperbusje :) BBQ ook. Alleen werkt het weer waarschijnlijk tegen...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

BBQ in je camper dus.

Herstel: BBQ onder de luifel, Jochem iedereen in de camper.

Neem jij dan een parapluie mee ;)

Edit:

Op 14 september 2012 11:25:19 schreef Jochem:
Herstel: BBQ onder de luifel, Jochem in de camper.

En de anderen dan ?

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op vrijdag 14 september 2012 14:12:27 (73%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

Wat klinkt dat lekker gezellig!
Helaas is Zwolle mij toch echt te ver :(

We hadden toch moeten BBQ-en op 11 augustus....

Op 14 september 2012 14:14:54 schreef Tidak Ada:
We hadden toch moeten BBQ-en op 11 augustus....

Het weer en sfeer was er zeker optimaal voor.

traditioneel gezien hebben we bij de lichtmis goed weer. Laten we er vanuit gaan dat het dit jaar niet anders is. Volgens het knmi 0 tot 1 mm regen met 50 % kans. Maar we zitten natuurlijk aan de goede kant van de streep ;)

Hoe laat is iedereen er? Ik kom wat op tijd en vertrek dat ook weer want ik moet nog door.
Enne, uur of 1 koffie op het terras voor de frietkar?

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Ja en 's ochtends weer stiekem een pre-meeting, waarbij we traditiegetrouw zonder ons medeweten door een passerende CO'er op de foto worden gezet.

Ik kàn er al om acht uur zijn >:)

Schimanski

Golden Member

Tidak, dan kun je nog een uurtje koffiedinken :9. De markt gaat om 9:00 uur open.

Jochem, ik zal de camera vast klaarleggen >:)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Vorige keer was ik er om 8:30 en toen wed er al druk gehandeld ;)

Edit :
@Jochem hieronder:
Maar het zijn vaak wèl de leuke dingetjes, zoals die TWT die ik toen voor €2 kocht, een Na lamp voor m'n buitenlicht voor iedem.

Op de Jutberg weer hetzelfde....
/edit

Ja, op Rosmalen zie je ook dat veel spul voor openingstijd al van eigenaar wisselt.

Ach, gelukkig zoek ik niets specifieks.

Hugo Welther

Moderator

Als alles meezit (het verkeer dus) zijn wij er rond 10:00 uur.
Schimanski is om 8:00 uur bij mij, dan rond 8:45 Rd21Tf oppikken en dan linea recta door naar de Lichtmis.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Pensionado... zucht, ik moet nog even :P

pietplof

Golden Member

Uiteraard ga ik.
Woon er ongeveer 70 km vandaan maar dat mag geen enkele belemmering zijn.
Ik denk dat het zeker de 20 e keer is dat wij( mijn zwager uit hh waard) gaat altijd mee, daar rondlopen.
En altijd hetzelfde stramien, een snelle ronde, dan kraam voor kraam en egen het einde wat extra ,,bietswerk".
Tussen de middag altijd koffie en vaak vak ,,vettigs" zodat mij de aangekondigde pannenkoeken wel aanspreken.
Zie jullie daar wellicht. Ik ,,ken" alleen shimanski en naar ik meen heb ik ook high met henk wel eens gesproken.
Pieter

festina lente
Schimanski

Golden Member

Pieter, kijk maar uit naar dit illuster gezelschap...

http://www.uploadarchief.net/files/download/x-lichtmis-004.jpg
v.l.n.r. Hugo Welther, RD12TF, Sparky, Jochem, Help, Erelder, Tidak Ada, Paul Welther, Shiptronic, Klein Is Fijn, Henry S.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Henry S.

Moderator

Ik ben er tussen 9:30 en 10:00.

QRV via PI3MEP 145,6500 en op het terrein via de beursfrequentie die ik zo niet uit het hoofd weet. Misschien dat Hugo die even kan vermelden.

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.
Schimanski

Golden Member

Volgens mij hadden wij altijd onderling 144.375

Leuk dat er weer veel CO'ers komen.

Ik en Ohm pi zullen er tussen 9:00 en 10:00 aan komen wie weet spreken we elkaar nog lijk me leuk om een de gezichten achter de nick namen te zien.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!