Bedankt voor de complimenten.
Op 15 april 2013 23:23:51 schreef electro_freakz:
Ziet er netjes uit!
Maareh, dat zal wel wat kosten niet? met die velleman printjes.
Nooit gedacht om de frontplaat te laten frezen? (letters/nummers etc.)
Ja met al die Velleman kits is het een erg kostbaar project geworden. Nou ja voor een keer niet zo erg.
Ik heb er wel over nagedacht de frontplaat professioneler aan te laten pakken, maar dan zou alles nóg duurder worden.
En aangezien ik zelf een labelaar heb en daar best nette dingen mee kan maken heb ik het zo aangepakt.
Op 16 april 2013 01:28:19 schreef hadv:
Het ziet er allemachtig prachtig uit.
Maar de crux bij een versterker is natuurlijk: hoe klinkt-ie?
Ik heb de versterker een avondje getest, zowel op lage als op hogere volumes en hij klinkt goed, in ieder geval met mijn setje speakers die bij mijn geluidsset horen. Lekker diep - maar niet echt dreunend - laag, zuiver mid en hoog, zonder schel te zijn.
Op 16 april 2013 08:03:39 schreef Jochem:
Die versterker ziet er keurig uit. En die gele draadjes komt op mij gewoon over als een kleine patch, niks aan de hand.
Mis ik nog een zekering aan de primaire kant?
Verder vroeg ik me af of je het gebalanceerde signaal aan de buitenkant intern omzet naar een ongebalanceerd signaal, gezien de tulpjes die ik zie.
Haha dan is er toch íemand die die draadjes niet erg vindt, zelf vind ik ze echt foeilelijk.
Goed gezien, ik heb er geen zekering aan de primaire kant ingezet.
Om eerlijk te zijn niet echt aan gedacht en ik weet niet of dit verplicht is. Als dat zo is ga ik die alsnog erin zetten.
Het gebalanceerde signaal zet ik om naar ongebalanceerd door rechtstreeks op de XLR chassisdelen de min van het signaal (pen 3) kort te sluiten aan de aarde van het signaal (pen 1). Deze wijze is voor mezelf afdoende, aangezien ik praktisch geen gebalanceerde apparatuur heb, maar wel veel met XLR kabels werk. En XLR staat wat netter/professioneler en is wat degelijker dan tulp of jack.
Op 16 april 2013 09:24:18 schreef Lambiek:
Mooi gemaakt hoor, en over die draadjes zou ik me maar geen zorgen maken. Je wil niet weten wat je af en toe in gekochte exemplaren tegen komt.
Klopt, soms kom je tenenkrommende zaken tegen.
Toch schaam ik me altijd als ik zelf zulk "pruts"werk aflever.