Heb de pcb's ergens gekocht of zelf laten maken ?
De software van Tom, de maker van de SDR-VNWA werkt ook onder W8 en heeft in het menu de mogelijkheid de N2PK VNA te selecteren. Die software is ook gratis en kan erg veel. (ik weet niet of dat hij met jou vna alles kan, zo zit er bv een RF-I/V mode in die natuurlijk alleen werkt met het test-head erbij.
Ik heb een 100kHz tot 110MHz analoge VNA. Dit is de eerste echte VNA van HP (uit 1968)
Een VNWA V2a, als kit gebouwd, ingebouwd met testset en voeding in een 19"behuizing. En een VNWA V3, deze heb ik met een eigen voeding overgezet in een RF dichte overdoos met bnc's op het front. Dit is het eerste exemplaar wat van de productie lijn liep en voor testen is gebruikt door Tom. De productie modellen hebben een hele goede afscherming maar deze had dat niet. Omdat ik toch bnc wilde en deze mooie RF dichte alu doos met afgeschermd voedingcompartiment had liggen.
Zodra ik GR-874 naar bnc connectors kan vinden (ivm mijn RF-IV en SDR-kits Ficture board met SMA connectors) komen er ipv bnc dus GR-874 connectors op. Ik heb namelijk een mooie collectie GR-874 spul, van trombonnes tot adapters, verzwakkers, mixer, airline, linestretcher, adjustable stub, load, etc)