Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Tidak Ada

Golden Member

Houdt er voorlopig maar geen rekening mee...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Mocht het uitstapje weer relevant worden; zou ik als newbie erg graag meewillen! Als het op de route ligt kan er ook meegereden worden.

M.v.g.

kazt

Mag ik vragen wat het precies inhoud/hoe het werkt?

Schimanski

Golden Member

Blader maar even terug door het topic dan zie jet het wel. Ook deel 1 is er nog.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Willie W

Golden Member

Mij lijkt het ook zeer interessant om er een keer bij te zijn.
Bij de volgende ronde wil ik mij dan ook opgeven om er bij te kunnen zijn als er plaats is.

Schimanski

Golden Member

Op dit moment is nog niet bekend of en wanneeer we weer terecht kunnen. Opgeven heeft nu geen zin, als ik meer weet en een datum ga plannen dan zal ik dat hier melden en wordt inschrijving geopend.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
guidob

Overleden

D'r zat toch een gat in het dak in het onderdelen hok :(

Hier staat de garage (altijd) blank, maar het water loopt vrolijk onder de poort weg. Moet ik toch eens gaan oplossen (graven), maar het is niet heel erg. Als het een keer droog wordt....

Hewlett

Honourable Member

Ah, ik greeg een email notificatie voor dit topic, dus ik was eigenlijk gelijk in opperbeste stemming....

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Is er al iets bekend wanneer de volgende samenkomst is?

maartenbakker

Golden Member

Op 2 juni 2016 01:38:31 schreef guidob:
D'r zat toch een gat in het dak in het onderdelen hok :(

Dat was me nooit opgevallen, lijkt me niet zo handig... Hoewel Stuut en Bruin er ook oud mee geworden is (maar daar stond een emmer en geen verzameling onderdelen onder het gat).

Met van onder inspoelend water valt het met een beetje geluk wel mee, de gebouwen staan toch iets hoger dan de omgeving, of vergis ik me?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Volgens mij loop je in Deurne redelijk drempelloos naar binnen, en ligt de gang zelfs een stukje dieper dan dat.

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Deurne zelf ligt/lag (deels?) onder water en de loods ligt op +27m NAP.
Deurne ligt tussen +27 en +30 m NAP Ten noorden van de loods ligt (gelukkig?) een bouwland op +24 m.

Ik heb Desiree gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen. Misschien moet ze werken, of misschien dweilen....? Afwachten.

@Jochem:
Zit er niet zo'n drainage goot voor de deur, net zoals in de gang?.
Kan ook negatief uitpakken als de riolering terug stuwt!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Schimanski

Golden Member

Nou het heeft even op zich laten wachten, maar nu gaat het toch gebeuren. We gaan naar Deurne en wel 2 keer nog dit jaar. Eerst op zaterdag 29 oktober en vervolgens nog een keer op 24 december voor een kerstspecial.

De loods in Helenaveen is uitgeruimd, de rotzooi naar de schroothoop en het bruikbare spul naar Deurne. Tevens heeft Desiree kennissen die langskomen met de nalatenschap van hun vader die als zendamateur ook veel verzameld heeft, het betreft dan zend- en meetapparatuur. Ik weet echter niet precies wat voor apparatuur en in welke staat. Maar zoals de oudgedienden weten heeft Deurne altijd verrassingen.

Bij deze is de inschrijving geopend. De voorwaarden zijn onveranderd dus we streven weer naar maximaal ong. 25 mensen. Ik ken iemand die al een tijdje staat te trappelen, dus die zet ik alvast op de lijst ;). Je kunt inschrijven voor 29 oktober, 24 december of beide. Als er veel meer aanmelders zijn dan plaatsen dan kom je op de reservebank. De ervaring leert dat er altijd wel wat afvallers zijn.

Zoals bekend zorgen wij voor de koffie, en de bezoekers voor de koeken en ander lekkers bij de koffie :9~
De kerstspecial zal worden aangekleed met oliebollen, en misschien weer specialiteiten van onze chef Tidak.

Aanmelden bij mij en alleen per e-mail Je krijgt dan van mij bevestiging en de route toegestuurd.

Aanvang 10:00 einde rond 16:00.

De loods heeft nog wel hagelschade na het noodweer eerder dit jaar. De eigenaar is van plan om in de eerste 2 weken van november het dak te vervangen.Tegen het einde hebben we nog wat hulp nodig om de spullen af te dekken i.v.m. de dakreparatie.

Deelnemers 29 oktober 2016 en 24 december

[Bericht gewijzigd door Schimanski op zaterdag 1 oktober 2016 20:30:57 (15%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Schimanski

Golden Member

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

Nog maar een keer dan , voor de 29e.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Hugo Welther

Moderator

Doe mij en mijn broer maar voor beide dagen.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Mail gestuurd... ik wil dat ook wel eens meemaken :-)
[edit]: 29 oktober..

TonHek

[Bericht gewijzigd door TonHek op zaterdag 1 oktober 2016 00:38:37 (15%)

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

Op 30 september 2016 23:32:46 schreef Schimanski:
nog niets ontvangen ;-(

@Mans: Je mailadres klopt niet:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

....@outlook.com

Moet toch ....@hotmail.com zijn?

Ik heb je al gemaild.

Edit: In mijn adresboek stond niet ....-co@outlook.com maar zonder -co@outlook.com
vandaar het bij mij fout ging. Nu alsnog naar het goede adres gestuurd.

MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
bprosman

Golden Member

Email adres is wel correct hoor, de eerste keer alleen de "G" vergeten in PA2HGJ-CO.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Heb je een mail gestuurd voor 29 oktober.

M.v.g.

Kazt

kVA16

Golden Member

Ik heb er weer zin in. De vorige keer (de 1e keer) is zeer goed bevallen dus:
Mail onderweg voor de 29ste

M.v.g.
kVA16

Tidak Ada

Golden Member

Vanzelfsprekend aanwezig, ook voor de "nazorg", deze keer.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
chuckie

Honourable Member

Heb ook weer een mail gestuurd, Sine rijdt met mij mee dus we kunnen de bus weer flink vol gooien...

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Dit topic is gesloten