nerdo
magnesium is leuk behalve als het zich tegen je keert
Op 17 februari 2005 15:08:19 schreef DIY:
[...]
1 fles jack daniels per uitspraak of een doos per week met ongelimiteerde uitspraak-mogelijkheid.
Is Jonny Walker ook goed?
aan wie te voldoen dan? Want je zie net dat het bij jouw op school was, dus wie heeft de rechten?
* High met Henk vond johnny walker red label wel heel smerig, JD was goed te doen. Echter ik drink al ruim 5 jaar geen alcohol meer
Op 17 februari 2005 13:49:26 schreef mister autopilot:
[Knipdremel(ja ja een echte), dremel boorstandaart(zelf gemaakt eff een grote boor standaart ombouwe en klaar)
[knip]
ik heb geen scoop maar kan iemand mij vertelle waarom je in hemels naam een scoop nodig bent(ik ben en beginner voor de duidelijkheid)
Dremel standaard moet ik dan ook maar eens zelf proberen te bouwen, een echte is 50 euro als ik me goed herinner dus loont wel
.
Als je nog met simpele schakelingen werkt heb je geen scoop nodig. Zodra je met snellere electronica gaat werken wel en zonder oscilloscoop heb je dan echt het idee dat je blind bent. Ik ben dan ook heel blij dat ik nu eindelijk een scoop heb want zodra je hem eenmaal nodig hebt is hij daarna echt onmisbaar.
Op 17 februari 2005 15:19:42 schreef nerdo:
Is Jonny Walker ook goed?
Het liefste een Glen Telloch van 15 jaar oud..maar ja dat wordt een prijzige aangelegenheid. Daarom maar gewoon JackDaniels. Johnny Walker is crap.
Op 17 februari 2005 15:25:58 schreef High met Henk:
aan wie te voldoen dan? Want je zie net dat het bij jouw op school was, dus wie heeft de rechten?
IK HEB DE RECHTEN!!
En nu weer gauw on-topic..
stecj366
Sonar is meer dan Ping...
Op 16 februari 2005 16:46:42 schreef Blanckaert Tim:
...
-schone werktafel met 9 sopcontacten+verliesstroom 300mA
...