Wounded in Action Part 4.

Dit topic is gesloten

pa3gws

Golden Member

Wel aangifte gedaan?
En is er niemand die weet om wat voor een eikel auto het gaat. ;-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Lucky Luke

Golden Member

Pols is vziw nog heel. Breuk zit bij mijn ellenboog (bij het gewricht).

Tsja. Nog steeds redelijk lucky hoor... Had veel erger kunnen aflopen (had ook een hoofdwond, die is geplakt. Nog wel een beetje hoofdpijn (sinds wo), maar niet buiten westen geweest.)

Ja, aangifte gedaan. Voor zover dat al niet verplicht is, dan toch voor verzekering/statistieken-en-stoplichten/alles-wat-later-blijkt.
Ik hoef die automobiprutser's leven niet te ruïneren, daar groeit mijn arm niet sneller mee aan elkaar, maar hij (of zij*) had gewoon netjes moeten stoppen.

*)Maar ik heb het vooroordeel dat vrouwen meer medeleven hebben, dus vermoed dat het een man was.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
pa3gws

Golden Member

Op 31 maart 2019 18:16:33 schreef Lucky Luke:
*)Maar ik heb het vooroordeel dat vrouwen meer medeleven hebben, dus vermoed dat het een man was.

Ben je dan nog nooit een vrouwelijk manager tegen gekomen. >:-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Twee jaar geleden mijn pols nogal complex gebroken.
Het eerste gips van de EHBO was van de vingers naar de elleboog, maar dat begon heel pijn te doen. De trauma arts in een ander ziekenhuis vertelde toen dat het komt omdat er pezen over de elleboog naar de pols gaan.
Als je dan je onderarm en elleboog nog kan draaien, doet dat heel veel pijn. De pezen zaten aan de afgebroken stukken.
Ze hebben het gips toen vervangen zoals op de bovenstaande foto.

Een week later hebben ze er twee stalen platen in gezet.

pa3gws

Golden Member

Das lekker opbeurend voor Lucky Luke. :-(

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Op 31 maart 2019 18:54:58 schreef pa3gws:
Das lekker opbeurend voor Lucky Luke. :-(

Toen was het niet fijn, nee.
Maar nu twee jaar later: nergens last van.
Alles kan weer. Is helemaal goed gekomen.
Behalve dat mijn horloge niet meer past.

Shiptronic

Overleden

Lucky Luke, het had ook anderes af kunnen lopen, zaterdag, hier in de staat, auto, motorrijder haalt in wanneer auto rechts af gaat, de auto die van rechts komt en de straat wil oversteken, ziet de motor niet achter de auto, en raak, motor rijder is waarschijnlijk zijn voet/been verloren :( https://www.destentor.nl/oldebroek/het-was-een-gruwelijk-ongeluk-mijn-…

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op zondag 31 maart 2019 20:22:02 (17%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

ben lang terug eens door een ruit gelopen met m'n hand, pols lag toen goed open. dokter op de ehbo van t ziekenhuis zei dat het zo gehecht kon, maar na toch een andere arts erbij te hebben gehaald bleken er toch wat pezen door te zijn, dat kan men niet zien want alles werkte nog wel gewoon, andere pezen namen iig duimbewegingen onbelast gewoon over.

[Bericht gewijzigd door testman op zondag 31 maart 2019 21:27:42 (15%)

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Jinny

Golden Member

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Lambiek

Special Member

Dat is niet zo mooi, ik hoop dat ze de dader pakken. En beterschap, hoop dat het allemaal goed komt.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
evelo

Golden Member

Ik heb zelf nog nooit een auto ongeval veroorzaakt (heel hard hout vasthouden).

Dus ik weet niet wat ik zou doen als bestuurder in zo'n geval, ik hoop heel erg dat ik onmiddellijk stop om te helpen.

Maar je hoort het toch best regelmatig: ongeval met auto en fietser/voetganger waarbij de autobestuurder weg rijdt.

Om dan meestal een paar uur later zich te gaan melden in een politiebureau, uit eigen besef of door famillie/vrienden waar men zijn verhaal is gaan doen.

Dat moet toch een soort van tijdelijke 'kortsluiting' in de hersenen zijn waardoor men zichzelf er van overtuigd dat er niets gebeurd is?

Kunnen de autofabrikanten daarvoor niet iets bedenken qua techniek om zoiets te detecteren zodat de auto er gepast kan op reageren met signalen naar de bestuurder of door bvb de snelheid tijdelijk te beperken naar max. 5km/h of zo, net genoeg om zich veilig aan de kant te zetten.

LetterHenk

Golden Member

Beterschap (un)Lucky Luke. Als je rechtshandig bent scheelt dat iig.

Action expresses priorities LH
Tidak Ada

Golden Member

Die automobilist is sowieso fout, ook al was jij de veroorzaker.
Doorrijden na ongeval is altijd een misdrijf, soms(?) zelfs als je niets met het ongeval te maken hebt !

Lucky sterkte en neem zo nodig een Ibuprofen©'etje. Geen alcohol en niet bij maagklachten!

Ik hoop dat alles weer perfect in orde komt. Is het links of rechts?
Misschien een reden om es wat met voice control te spelen...? Zal best gemakkelijker zijn dan met een hand tikken :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
RAAF12

Golden Member

(links-rechts)
Hangt van de camera af een selfie maken met de front cam van een smartfone maakt standaard altijd spiegelbeeldfoto's. Maar dat is in de software uit te zetten. Ook mijn deelneming aan Lucky Luke. Helaas hebben we geen toegang tot spionagesatellieten die hebben dit voorval waarschijnlijk wel geregistreerd.

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op zondag 31 maart 2019 22:47:39 (30%)

Tidak Ada

Golden Member

Niks met camera te maken.
Ik vroeg het dat in verband met dominate hand. Die dominante hand maakt het erger, omdat je er mee schrijft en soldeert....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
RAAF12

Golden Member

Heb je de foto gezien die om 17.33u geplaatst is? Normaliter gaat men er vanuit dat het de linkerarm is. Dáár gaat de opmerking over....

mel

Golden Member

In ieder geval mn medeleven aan Lucky.
En wat betreft het doorrijden na ongeval.. ze moeten aanrijdetectors maken op auto,s. en iedereen die dan nog doorrijd, zouden ze dan met een schietstoel moeten lanceren >:)
Maar even serieus, doorrijden na een aanrijding is een misdrijf. Niet helpen na een ongeluk trouwens ook..

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Lucky Luke

Golden Member

Op 31 maart 2019 22:36:57 schreef Tidak Ada:
Lucky sterkte en neem zo nodig een Ibuprofen©'etje. Geen alcohol en niet bij maagklachten!

Is het links of rechts?

't is links. (En ik gebruik zodanig zelden pijnstillers, dat een paracetamolletje prima voldeed om het hanteerbaar te houden. Dat ik niks weeg scheelt vast ook.) En ik ben rechts.

Dus, best mazzel, relatief. Zoals Shiptronic laat zien kan het altijd veel erger.

@pa3gws: Waarschijnlijk wel, maar misschien was het een vrouwager of een managster. :P

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 31 maart 2019 18:22:07 schreef pa3gws:
[...]
Ben je dan nog nooit een vrouwelijk manager tegen gekomen. >:-)

Mijn ervaring is eerder dat vrouwen zich vaak als domme koe gedragen in het verkeer en mannen zich vooral als aso laten zien.

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Vriendje whatsapp-t: "C14 up in smoke". 1x raden!

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Lambiek

Special Member

En dat bij een Bang en Olufsen.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Geen foto... Maar bij openprutsen sproeierpompje Dacia uitgeschoten met schroevendraaier in mijn hand. Stigmata... (wel diep, niet er helemaal door hoor: ik denk dat het bot sowieso in de weg zat...)

En volgens mij echt een peesje geraakt, want dagenlang alleen vinger kunnen buigen met veel pijn en een trekkend gevoel. Voor alle zekerheid toch maar een tetanus injectie gehaald.

Pompje later in de bankschroef geopend en het motortje stond volledig onder water. Die dingen zijn 4,52 euro NIEUW (plus >10 euro verzending...) en daar heb ik dan een schroevendraaier voor in mijn hand gedreven...

En eigenlijk weten we het allemaal wel: niet met een schroevendraaier iets open proberen te frotten terwijl je het artikel in de andere hand houdt. En toch verwond ik me zo regelmatig. Ik ben geen ezel zullen we maar zeggen...

Kruimel

Golden Member

Op 7 april 2019 11:37:45 schreef rew:
Vriendje whatsapp-t: "C14 up in smoke". 1x raden!
[bijlage]

En dat zonder de zekering te smelten...

Op 7 april 2019 12:29:34 schreef r-p:
En eigenlijk weten we het allemaal wel: niet met een schroevendraaier iets open proberen te frotten terwijl je het artikel in de andere hand houdt. En toch verwond ik me zo regelmatig. Ik ben geen ezel zullen we maar zeggen...

Oow ik wel met auto's, ik maak de fout elke keer weer: heel wat gereedschap (en manuren) stukgedraaid door iets dat ik voor een paar euro voorgeassembleerd en werkend had kunnen kopen tóch zelf te willen fixen.

Shiptronic

Overleden

Op 7 april 2019 11:37:45 schreef rew:
Vriendje whatsapp-t: "C14 up in smoke". 1x raden!
[bijlage]

Tja dat krijg je als je Fase en Nul omdraait >:)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 7 april 2019 11:47:44 schreef Lambiek:
En dat bij een Bang en Olufsen.

Ja. Hij ziet er uit alsof ie "jaren tachtig" is: vergelijkbaar met de delta's die we uit die periode langs zien komen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Dit topic is gesloten