Op 30 september 2020 22:43:29 schreef fatbeard:
't was ff zoeken...Ik gebruik een MZ-NH700.
Via de USB aansluiting kun je gewoon de bestanden downloaden (een directory HMDHIFI en HI-MD.IND), als ik me goed herinner heb je ze echt allemaal nodig (het is een soort database).Die moet dan geconverteerd worden naar de individuele tracks, dat ZOU moeten kunnen met SonicStage.
Ik heb een ander programma gebruikt maar weet alleen niet meer welk, mogelijk was dat QHiMDTransfer.Met zoeken op HMA conversie moet wel wat te vinden zijn, maar doodleuk de audio output gebruiken zoals al door meerderen is voorgesteld is ook een (veel makkelijker) optie.
Leuk model zeg mooi. Ik vond dit https://softadvice.informer.com/Convert_Hma_Files_To_Mp3.htmlen dat zal vermoedelijk niet werken met Windows 10 ? lijkt van wel.
Maar met " Audacity " en een extra DLL bestandje dan kan je ook wave omzetten in MP 3 werkt net zo makkelijk. En je kan knippen , geluid omhoog halen hoge tonen er in stoppen enz te veel op om te noemen. Heel goed spul met veel extra's. De moeite waard om eens mee te gaan spelen zou ik zeggen ?
[Bericht gewijzigd door Herman - Belgie op 1 oktober 2020 04:10:02 (13%)]