Op 13 september 2021 14:17:55 schreef Frederick E. Terman:
Ik vind dit zó humoristisch. Tientallen jaren is er geklaagd over het FM-signaal op de kabel. Ruis, intermod, slecht gehermoduleerd (hergemoduleerd?), weet ik 't allemaal.
Niet alleen dat: in elke discussie haastte iedereen zich te verklaren dat HIJ1 natuurlijk liever zou doodvallen dan betrapt te worden met naar kabel-FM te luisteren. Waardoor je je dan weer afvraagt wat het probleem dan is.1theoretisch/pc ook 'ZIJ', maar in werkelijkheid altijd kerels
Nu het plotseling afgeschaft wordt (we hebben slechts ruim twintig jaar kunnen wennen aan het idee!), blijkt dat het kabelsignaal edel, oorstrelend, en in het algemeen onvervangbaar was.
Zijn dat dezelfde klagers nog, of zijn de kabelhaters in die twintig jaar integraal vervangen door een hele generatie kabeldoetjes?
Het zijn verschillende groepen. De 1 promille kabelhaters is nu stil, de 1 promille kabeldoetjes trekt haar/zijn bek nu open.
En met 7 miljoen huishoudens is 1 promille nog steeds 7000 abonnees.
Persoonlijk denk ik dat ze allemaal gewoon een coronavaccin moeten halen zodat ze de muziek(?) ongecomprimeerd met 5G naar hun cortex kunnen streamen!