Op woensdag 16 april 2025 15:29:28 schreef Tidak Ada:
[...]Ik denk het wel.
Neem eens contact op met Hugo Welther Sine of chukie Mag ook met mij (Team leden)
Ehhhh Chuckie ? 
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Volgende op de agenda: Friese Radiomarkt in Beetsterzwaag: https://a63.veron.nl/frm/ op 31 Mei 2025.
Wie gaat daar allemaal heen?
Ik zal iig van de partij zijn en hoop dat het droog is en dat er daardoor meer kramen vol zijn als verleden jaar.
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Zwager Theo en ondergetekende laten Beetsterzwaag zeker niet aan onze neuzen voorbijgaan.
Risico van regen is aanwezig maar in zeer bescheiden hoeveelheid.
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Wegens de grote afstand (278 km), een volle agenda en een surplus op de werkplek, laat ik dit maar voorbijgaan. 
Op dinsdag 20 mei 2025 09:58:06 schreef flash2b:
Volgende op de agenda: Friese Radiomarkt in Beetsterzwaag: https://a63.veron.nl/frm/ op 31 Mei 2025.Wie gaat daar allemaal heen?
Ik zal iig van de partij zijn en hoop dat het droog is en dat er daardoor meer kramen vol zijn als verleden jaar.
Weer wordt iets minder maar ik kom wel even kijken. In tegenstelling tot vele anderen is autorijden een hobby van mij. En hier zijn geen files 
Jinny
Golden Member
Tidak Ada
't Is niet zozeer een kwestie van hobby, maar om 278 km te rijden om alleen maar eens rond te kijken gaat me iets te ver. Bovendien zijn er andere prioriteiten.
Tidak Ada
.
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (99%)]
Ik ben ook van de partij, samen met een fat beard 
Voor mij 213 kilometer enkele rit, maar daar zit ik niet mee.
En ik zal een doos zonnepaneeltjes ( van de zonnepaneeltjesactie) in de auto leggen voor de liefhebbers.
Waarde collega heer Plof krijgt er onder andere een aantal.
Wie er nog meer interesse heeft, mail mij je mobiele nummer even dan bellen we op de beurs met elkaar, anders is het lastig zoeken.
miedema
Golden Member
Op dinsdag 20 mei 2025 15:17:52 schreef Jinny:
En jij hoef niet zo ver..
Nee dat is zo
Soms rijd ik ook doelloos ergens naartoe via een mooie route. De Hunebed Highway moet ik ook nog doen.
En gisteren naar Lauwersoog gereden en de zeehonden bezocht. Mooie apparatuur hebben ze daar in de OK staan. Donderdag is de eerste operatie in het nieuwe WEC. Waarschijnlijk gaat er een teen verwijderd worden van een achterflipper.
Maar dat terzijde 
ik ben de zolder en mijn electronica hobby drastisch aan het uitdunnen. Iemand van het beursteam in de regio Bladel, Veldhoven die ik nog wat kan doneren t.b.v. CO? anders gaat het naar de stort
Toevallig hebben we daar gisteren over bijelkaar gezeten.
Chuckie gaat weer een ophaalronde doen. Zoek even contact met hem.
Tidak Ada
Hallo,
Kan iemand misschien voor mij kijken of er een stuk flexibele ledstrip van c.a. 1m met zeer warm wit licht kan scooren op de markt in Beetsterzwaag?
Buiten dat een ritje Zeeland-Friesland een beetje te ver is, ben ik een beetje aan het kwakkelen en voel ik me niet lekker genoeg om de reis te ondernememn.
Bij voorbaat dank,
T.A.
Op maandag 26 mei 2025 12:33:15 schreef Sine:
Toevallig hebben we daar gisteren over bijelkaar gezeten.Chuckie gaat weer een ophaalronde doen. Zoek even contact met hem.
Goed idee, zal hem ook even een mail sturen, ik heb voor CO bij @pax spullen gehaald ( en meteen een zeer interessante rondleiding gehad door het bedrijf).
En de zonnepaneeltjes voor de beurs staan er ook nog.
Zaterdag heb ik er een aantal mee voor een paar mensen.
Ik zal een badge fabrieken met CO en nickname er op zodat ik te herkennen ben.
Op maandag 26 mei 2025 17:08:43 schreef Tidak Ada:
Hallo,Kan iemand misschien voor mij kijken of er een stuk flexibele ledstrip van c.a. 1m met zeer warm wit licht kan scooren op de markt in Beetsterzwaag?
Buiten dat een ritje Zeeland-Friesland een beetje te ver is, ben ik een beetje aan het kwakkelen en voel ik me niet lekker genoeg om de reis te ondernememn.Bij voorbaat dank,
T.A.
12 volt of 24?
Ik heb misschien wel wat liggen nog.
Tidak Ada
Hoeben
Golden Member
https://www.hoeben.com https://www.overstockdevices.com https://www.asensor.eu https://www.circuitsonline.net/forum/user/4355#aanbod Voor alle verkoop: een tegenbod is altijd welkom!
Op maandag 26 mei 2025 12:33:15 schreef Sine:
Toevallig hebben we daar gisteren over bijelkaar gezeten.Chuckie gaat weer een ophaalronde doen. Zoek even contact met hem.
Ik rijd nu een paar keer per week met mijn busje vanaf redelijk dichtbij Stijnos naar Delft op en neer. Ik kan best wat meenemen indien nodig (wel graag onder de 650 kilo blijven...). Ik moet sowieso nog die zonnepanelen ophalen. Laat maar weten als/of het nodig/handig is.
Het belooft morgen mooi warm weer te worden, prima voor een beurs!
Ik zal ergens rond 10 uur in Beetsterzwaag arriveren met Fatbeard.
Er ligt een krat met zonnepaneeltjes in de auto.
Ik ben herkenbaar aan mijn zwarte t-shirt met een drummer er op afgebeeld. 
Morgen wordt het mooi weer, dan ben ik liever om het huis bezig. Takke eind rijden met 2 bruggen in de A6 die altijd open staan, dat ook. Ik ben er dus niet, heb ook wel genoeg spul. Familie bezoek ik in de buurt met Pinksteren, niet nu. Vorig jaar niks gekocht in Beetsterzwaag. Zal morgen de eerste keer zijn dat ik niet naar de beurs in Beetsterzwaag ga. Mijn eerste markt in Beetsterzwaag was in 1980, toen was ik 10 jaar, ik ben naar alle markten geweest, maar nu ga ik voor het eerste een keertje niet
Veel plezier!