Ik vind de termijn ook wel aan de korte kant ja. Net als Aedolon heb ik ook geen unlimited vrije tijd... En tja, techniek moet gedijen zeggen ze hier wel eens.
Overigens vind ik het idee van de wedstrijd wel heel leuk! Zo kan je ook eens zien waar de verschillende mensen zoal mee bezig zijn, en zo weer nieuwe ideeen opdoen.

Op 29 april 2003 10:08:03 schreef fantasy2:
Ik wil voor de 3e prijs wel een verassingspakket met led's
aanbieden?

Wellicht een goed idee (voor deze wedstrijd of voor een volgende), ik neem off-site contact met je op.

hmmzz stappen motor besturing misschien intressant?? en dan met name de bedoeling dat het goedkoop is

Zij die niet meedoen met de ontwikkeling van iets, kunnen natuurlijk wel ideeen aanbrengen.
Je probleem wordt misschien gratis en voor niets opgelost.

Dit is wel leuk, ik heb al een ideetje dat ik uit ga werken. Tijd om Eagle weer eens op te starten :)

Kan je dit niet een sticky topic maken ?

mijn project schiet maar niet op :( moet eerst het topic van de 4017 met handbediening af krijgen en dan kan ik pas verder werken

ook wil ik impulsen op de clock kunnen geven met een and poort maar dat schiet heel niets op :'( :'(

dus als iemand een schema voor me heeft voor de 4017 teller met handbedining dat zou ik zeer op prijs stellen

Mijn project schiet al aardig op. Het schema is al af, maar nu moet ik het nog testen, en mijn elektronicaboer is morgen dicht, dus dat word ff niets doen.

Op 3 mei 2003 19:56:47 schreef Tommyboy:
Mijn project schiet al aardig op. Het schema is al af, maar nu moet ik het nog testen, en mijn elektronicaboer is morgen dicht, dus dat word ff niets doen.

logies, morgen zijn alee winkels dicht...

Op 3 mei 2003 19:51:38 schreef terrorfeary:
mijn project schiet maar niet op :( moet eerst het topic van de 4017 met handbediening af krijgen en dan kan ik pas verder werken

ook wil ik impulsen op de clock kunnen geven met een and poort maar dat schiet heel niets op :'( :'(

dus als iemand een schema voor me heeft voor de 4017 teller met handbedining dat zou ik zeer op prijs stellen

Hehehe lol....heb je het drukknopje "ontdenderd" ? als je niet weet hoe er zijn veel manieren vb met MMV, schmitt trigger, enz...

Ik wil wel meedoen ik stuur mijn robot wel in http://www.electric-x.tk/ ( http://users.pandora.be/CyrusTheVirus/ deze is beter nieuwe versie en sneller ) onder projecten staan fotos schema en een filmpje

[Bericht gewijzigd door Jeroen13 op ]

Project van mij schiet goed op... nu nog bouwen :p

heb je al veel mooie en praktische inzendingen gehad?

Op 20 mei 2003 20:56:24 schreef Jeroen Boere:
heb je al veel mooie en praktische inzendingen gehad?

Ik heb tot nu toe 3 inzendingen:
Koen v Vlaenderen
Roel Favier
Jeroen Boere

Verder heeft
Karel M
twee dingen gepost in deze discussie, dat zijn geen officiele inzendingen, maar als hij een (of beiden?) als zodanig wil inzenden prima.

Kom op electronauten, met tot nu toe maar 3 (evt 4) inzendingen maak je een behoorlijke kans!

daarom doe ik ook mee :)

wouter, ik had je nog foto's belooft, ik zal die zo snel mogelijk sturen (mot nog steeds digi-camera regelen)

maar nog maar 3 mensen.......valt me een beetje tegen, laat het maar bij 3 mensen zitten , heeft iedereen een prijs :) :)

Ik ben nog bezig aan het mijne :) hoe stuur ik het in ?? ik kan pas eventjes later fotos sturen...

Op 20 mei 2003 21:30:16 schreef Aedolon:
hoe stuur ik het in ??

Zie eerste post van deze discussie. Mail naar mij (wouter@voti.nl) met genoeg info voor beoordelen en nabouwen. Je kan bv een html pagina, word document, pdf document, of alleen maar een URL inzenden.

Op 20 mei 2003 21:22:02 schreef Roel:
maar nog maar 3 mensen

De bulk zal wel op het laats komen zullen we maar zeggen :)

Op 20 mei 2003 21:34:07 schreef Wouter van Ooijen:

[...]

De bulk zal wel op het laats komen zullen we maar zeggen :)

das altijd, lijkt net mijn school... het inleveren van een eindproject... 5 minuten voor de deadline nog een behoorlijk modificatie aanbrengen :P

Ik zou ook welmee willen doen maar heb op dit moment echt geen tijd. Anders doe ik wel mee aan de volgende want ik vind het wel heel leuk zo'n wedstrijd, dan kan ik in de vakantie een beetje gaan klooien.(en een rol ledjes kan ik altijd wel gebruiken :))

Op 21 mei 2003 10:33:49 schreef Pixie:
(en een rol ledjes kan ik altijd wel gebruiken :))

Maar ik kan niet beloven dat er een volgende wedstrijd komt, en als die er komt dat ik weer ledjes ter beschikking stel. Hangt vooral af van de inzendingen voor deze wedstrijd!

Op 21 mei 2003 10:36:05 schreef Wouter van Ooijen:
Maar ik kan niet beloven dat er een volgende wedstrijd komt, en als die er komt dat ik weer ledjes ter beschikking stel. Hangt vooral af van de inzendingen voor deze wedstrijd!

OEPS, dan moet ik ook maar proberen meedoen, ik zit ook nogal in tijdsgebrek... :-)

wat zijn de spec. van die rol 1500 rode ledjes?