MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
haha, usb maakt voor de snelheid niet uit. wel of het usb A of B of nog wat anders is. en dan nog staand of liggend.
wirewrap is totaal wat anders! die schiet je met loodjes op datarangeerblokken. ga dat maar es opzoeken. maar nee, ik heb t niet en weet wel dat die 'pistooltjes' heel duur zijn.
@technojunk: zijn die jij hebt van metaal of van plastik? als ze van metaal zijn wil ik wel wat.
ik zoek nog een stukkie dik helder plexie 15*20cm (min. 5 mm dik). en als iemand wat slow fading leds mee neemt.. en een witte luxeon. minimaal 1watt. maar bij al deze dingen is geen haast.
@sparks.
Oke bedankt ziet er goed uit. Was het nog veel werk ?
Heb je ze nu trouwens even dik als een lager ?
[Bericht gewijzigd door Jorrit op ]
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 7 maart 2007 19:37:27 schreef Technojunk:
Oke Oke sorry,
Maar PC merd zal ik zo even kijken?
doe maar
.
Anoniem
Op 7 maart 2007 19:53:02 schreef MAH:
haha, usb maakt voor de snelheid niet uit. wel of het usb A of B of nog wat anders is. en dan nog staand of liggend.
ik dacht dat het uitmaakte of je een 1.1 had of een 2.0,
maar dat maakt dus niet uit of je een 1.1 hebt en daar een 2.0 instopt of andersom?
Anoniem
ok, maar dus ook niet voor de spanning??
dus dat die ding normaal contact maakt?
want ik heb alleen de 2 buitenste connectors nodig
haha, usb maakt voor de snelheid niet uit. wel of het usb A of B of nog wat anders is. en dan nog staand of liggend.wirewrap is totaal wat anders! die schiet je met loodjes op datarangeerblokken. ga dat maar es opzoeken. maar nee, ik heb t niet en weet wel dat die 'pistooltjes' heel duur zijn.
@technojunk: zijn die jij hebt van metaal of van plastik? als ze van metaal zijn wil ik wel wat.
ik zoek nog een stukkie dik helder plexie 15*20cm (min. 5 mm dik). en als iemand wat slow fading leds mee neemt.. en een witte luxeon. minimaal 1watt. maar bij al deze dingen is geen haast.
ik neem wel wat slow fading leds mee.
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Op 7 maart 2007 20:07:02 schreef Jorrit:
@sparks.Oke bedankt ziet er goed uit. Was het nog veel werk ?
Heb je ze nu trouwens even dik als een lager ?
ze zijn 10 mm dik dat waren de lagers van die diameter die ik hier had ook.
dus ik denk dat houd ik maar aan.
je kunt er altijd nog een schilletje afdraaien.
ik neem tenminste aan dat jouw klauwplaat wel in dat gat van 32 past.
Ik zal er ook nog een klein slijpsteentje en een schuurdingetje voor een snelle boormachine of erg grote dremel bij doen dan kun je er altijd nog wat uithalen.
Ik vind een tiende kleiner toch wel wat krap
maar als je ze erin krijgt en ze draaaien nog soepel is het voor jouw toepassing mooi genoeg
Op 7 maart 2007 20:44:53 schreef Andreesie:
ok, maar dus ook niet voor de spanning??
dus dat die ding normaal contact maakt?
want ik heb alleen de 2 buitenste connectors nodig
Nee, ook niet!
@sparks.
Krijg je ze er erg lastig in dan ? Anders zet ik het geheel wel tussen een bankschroef en klem ze er dan in ofzo.
Ik kan de exacte maten nu niet opnemen ben nu niet thuis dus.
Vrijdag ben ik weer thuis dus dan zou ik het wel even nameten maar het lijkt me dat ze wel hetzelfde zijn. iedergeval nog bedankt dat je die dingen voor mij wou maken scheelt me weer een hoop geld.
heeft er iemand ook een laserpointer te koop/ ruil. niet een conr*d/kermis prut maar gewoon van >20mW ofzo misschien groen als niet duur is:D groen mag wel minder zijn in mW
tolunay gul 
heb hier nog een vrij nieuwe 250watt pcvoeding staan (met 12cm fan:D)
en een geforce 7300 (dit heeft niet echt met elektro te maken maar zeg het maar even)
en een witte luxeon. minimaal 1watt. maar bij al deze dingen is geen haast.
ik heb wel een 1watt luxeon white liggen, mag je kopen/ruilen voor iets:)
tolunay gul 
MAH
okee, mooi.
dus tvmierlo neemt wat slowfading led's mee.
tolunay heeft nog een luxeon over.
hm, wat heb ik hier zo om weg te geven waar iemand anders ook nog wat aan heeft... MAH loopt in gedachten even over de zolder... Ik heb hier nog een voorraad krimpkous in elke kleur van de regenboog. in stukjes van 5cm geloof ik. t is wel de goede, dus geen dunne brol. event. ook nog wat pcventilatorkes en ook nog 27 slags 50K potmeters.
MAH gaat vandaag zijn labvoeding ophalen. 2x 0-30volt met 0-6Amp. indep/series/paralel. 723 ontwerp met schakeling over minimaal 2 trafowikkelingen. als ik hem heb zal ik het meetapparatuur-toppic wel even omhoog halen 
MAH twijvelt, is het wel meetapparatuur? t is wel apparatuur waardoor je veel kan meten..
[Bericht gewijzigd door MAH op ]
ik heb wel een stekker net kabel eraan
en misschien nog een dubbele female usb connectorop elkaar op een printje
tolunay gul 
Anoniem
die heb ik zelf ook nog wel, maar dat zijn 10 pootjes om los te solderen in 1 keer en ik heb maar 1 soldeerbout
Op 6 maart 2007 15:12:10 schreef Technojunk:
Ik zoek nog:
10µF/50V, electrolytic 1
die heb ik wel, zal em meenemen naar rosmalen
In de aanbieding: Een 16 karakters breed, starburst VFD buisje ca 20cm lang + inverter trafo, laatste heb ik geen gegevens van, zelf uitzoeken! Beide NOS.
Prijs 0,00 euro.
Wie het eerst reageert ...
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Bron: http://www.chaos.org.uk/~altman/
Het is dit soort display, maar dat wist je toch? 
Naar verwachting zijn KT88 en Rd12Tf er rond een uur of tien.
MAH
dat is een mooi buisje! ik heb nog een iv-18 liggen. maar op een of andere manier valt het contact met activehause telkens in een zwart gat en komt het allemaal niet over.
nu zie ik eerst bezoek aankomen...
Technojunk
Het is een Itron FG1611A, made in Japan. Even voor de experts.
http://www.noritake-itron.com/
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]