meestal is het oneven tijden, maar het is idd wat weinig tijd tussen, alhoewel 2 uur toch wel wat is..

maar we kunnen er ook wel 3 uur tussen gooien?
9, 12,15 ?

dat is wel iets logischer ja, twee uur is ook erg weinig en mis je snel iets van de markt, ALs je dan naar alle meetings wil gaan

dan doen we dat toch?

enneh, de buttons zijn er geloof ik ook nog wel ergens in een topic. Of je moet een eigen button hebben, maar ik heb hier de CO button nog liggen geloof ik :).

mijne heb ik ook nog wel ergens liggen...
als ik veiligheidsspelden vind, zal ik em aan mijn tas spelen :D

je kan 'm ook met een kartonnetje en een mayonaisedeksel (of deksel jampot, whatever) aan je trui vastmaken. Maar ik geloof dat iedereen dat al bij gezien had xD.

zal ff die buttons weer uploaden, momentje...

//edit:
http://members.lycos.nl/tomzooitje/badge/

psd is voor mensen die i.p.v. Member hun naam (bijv. Pcnerd) willen hebben staan, mensen zoals mij :).

[Bericht gewijzigd door pcnerd op (17%)]

Op 30 oktober 2007 19:43:10 schreef MAH:
@henry: heb je geen vervangend vervoer? je zal toch ook naar je werk moeten ed.

Een Ford Ka-bouter wat voor een lange rit geen pretje is.

Op 30 oktober 2007 21:03:45 schreef Henry S.:
[...]
Een Ford Ka-bouter wat voor een lange rit geen pretje is.

De laatste keer dat ik een KA had van een verhuurbedrijf ging de vierwieler na een halve week KA-pot....

zo, de koffers zijn gepakt, volgende zaken gaan mee:

- analyser van ca. 400-500 MHz (70cm plus nog een beetje boven en onder de band)
- ATV-stuurzender op basis van een kabelTV kanaalomzetter (met dank aan PA0SSB voor de omzetter)
- Power/Return-loss meter voor 2m en 70cm
- C5
- LOTUS
- Prescaler 1:1000 tot 4 GHz
- Zelfbouw HB9CV uit waterleiding
- L/C-meter met PIC en LCD (zie ook CO-topic)
- Testbeeldgenerator met PIC en een MC1377 (en eentje die alleen een PIC heeft, voor een Z/W testbeeld)
- een 70cm zelfbouwyagi naar voorbeeld van DK7ZB
- Frequentieteller met PIC
- Frequentieteller op basis van 2 MC14553

Geen koffiezetter en geen koekjes.

Tot zaterdag!

Ik ga er gewoon gezellig heen! :)

Wil er nog iemand meerijden? Er is nog plek in mijn Golfje. Neem wel je eigen muziek (MP3)CD's mee, ik heb geen radioontvangst. (En dat gaat naar een radioamateur dag. :P). En mijn muziek vinden jullie vast toch bagger! :D

Ik rijd vanaf Leidschendam naar Apeldoorn en wil rond 8 uur weg- en rond 13 uur weer terugrijden (ik moet nog naar de kapper). Roken mag in mijn auto, maar is niet verplicht.

mijn oom gaat niet mee, in ieder geval wel 1 extra aanhang en eventueel nog eentje.

Ik zie een aantal mensen wat meeting tijden afspreken (9:00/12:00/15:00) uur. Ik denk dat je 9:00 moet bijstellen, tenzij je buiten in de rij voor de kassa al wilt afspreken ;) De tent gaat 9:30 open, dus een eerste meeting rond 10:30 lijkt mij realistischer.

Eerder was er in dit topic half-en-half afgesproken dat we elkaar treffen bij de stand van DC2PCC (zelfbouw tentoonstelling op de boven ring). Aan de hand van het lijstje van DC2PCC (atv stuurzender, 400-500 Mhz analyzer, geen koffie, geen koekjes) moet dit niet moeilijk te vinden zijn.

See you all...

Ik zal er ook zijn, weet echter niet hoe laat. Het enige bekende gezicht voor mij is Hugo. Misschien komen er daar zaterdag nog een paar bij.

CU.

[...]van DC2PCC (atv stuurzender, 400-500 Mhz analyzer, geen koffie, geen koekjes)[...]

Geen koffie maar wel koekjes ...

Allen, tot zaterdag!

(Schimanski heeft trouwens mail)

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op (10%)]

definitief (?) lijstje van de mensen op de meet/die gewoon komen:

- Schimanski
- Xenobinol
- rjmulder
[s]- Henry S.[/s] (hoogst waarschijnlijk niet)
- Hugo Welther
- Jovak
- DC2PCC
- Rd12tf
- JoWi (?)
- (Z)weetvoetje
- Marcob (misschien)
- Benadski (misschien)
- pcnerd (bijna zeker) [s]+ oom [/s]+ misschien ongeregistreerd volk
- Kipmans
- pe5ocb (weet nog niet zeker)
- Esoterist
- robint91
- Carel M.
- ik (eigenlijk wel 100% zeker)

hier is het ongeveer definitief lijstje
dus we spreken af bij DC2PCC, waar dat ook mag zijn...
eerste meeting kom ik niet meer, is nog te vroeg.

Zie ik jullie tot morgen http://www.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif

Op 1 november 2007 21:18:27 schreef pcnerd:
...in ieder geval wel 1 extra aanhang en eventueel nog eentje.

met "aanhang" bedoel je vriendin/vrouw hier? NOOIT NOOIT NOOIT doen!, tenzij ze zelf ook eco minded zijn. Ik zie dat al jaren op de HCC dagen, DVA en dat soort events... Lopen die vrouwen er achteraan te zeulen met zo'n lang gezicht. Zij hebben er helemaal niets aan en jij ook niet (echt leuk is het niet om zo'n aanhanger achter je aan te hebben). Ik loop het liefst alleen, kun je lekker opschieten :-)

Ik heb wel familie bij me :-P maar het scheelt van hem heb ik de electronicaintresse geerfd:-P Meestal spreek ik met me vader af dat we op gezette tijden even op een bepaald punt afspreken en delen van de beurs lopen we ook samen.

Op 2 november 2007 10:10:02 schreef flipflop:
[...]
met "aanhang" bedoel je vriendin/vrouw hier? NOOIT NOOIT NOOIT doen!, tenzij ze zelf ook eco minded zijn. Ik zie dat al jaren op de HCC dagen, DVA en dat soort events... Lopen die vrouwen er achteraan te zeulen met zo'n lang gezicht. Zij hebben er helemaal niets aan en jij ook niet (echt leuk is het niet om zo'n aanhanger achter je aan te hebben). Ik loop het liefst alleen, kun je lekker opschieten :-)

nee, geen vriendinnen, in dit geval 1 extra vriend (naast kipmans) mee. Ik ben wel gek om een vriendin mee te nemen naar zoiets...

9 uur is inderdaad wat minder dan... misschien moeten we het maar bij 2 meetings houden dan, 11 en 14 uur lijken me dan mooie tijden.

Ik kom niet, schade valt mee maar nog geen vervoer.

Jammer Henry, jij niet, KT niet ...
Ter informatie:
Ik zal QRV zijn op 433.500 /portable.
(Of 145.550, hangt af van waar Hugo op luistert)

433.500, dat is pmr kanaal? of gewoon standaard co kanaal 4?

@DC2PCC:
Mijn vrienden en ik worden in apeldoorn "afgezet". Daarbij hoort 1 probleem en dat is dat we geen plek hebben omze spulletjes tijdelijk neer te leggen. Wij gaan rond een uur of 3/4 weer weg, mogen we wat spulletjes bij jou onder het kraampje leggen ofzo? zal niet zo bijster veel zijn, maar genoeg om er niet mee rond te willen zeulen. Als je 't niet goed vindt ook best, is er dan misschien iemand anders die een plekkie ergens heeft, of is er een depot?

verder nog:
is er uberhaupt *iemand* geinteresseerd in die weerstanden of displays voor heel weinig (displays 50ct en weerstanden vanaf 0,5ct per stuk...), dan laten we die thuis nl...

die lcd displays kun je trouwens zonder omhaal aansluiten op een microcontroller, zijn aardig simpel aan te sturen.

Dat is een gewone 70cm amateur frequentie, toevallig ook een LPD kanaal. PMR-en kan ik niet met die set. De PMR porto's heb ik uitgeleend ...

ah, ok. Ik hang wel rond in de lucht @ pmr, voor mijn vrienden dan, zijn er nog meer die daar rondgolven?

ps,
Ik hoop dat d2pcc nog een beetje wakker is, jammer dat z'n adres niet

Over die displays, dat waren toch die groene met rode pijltjes? Daar wil ik er wel 10 van hebben hoor! :)

dat waren die ja, zie ook het linkje wat ik eerder gaf.

nog meer belangstellende?