Ooit eens vor een euro of 10 een nog werkend crt sherm gekocht ik nieuwschierig als altijd open geveezen maar ik was de stekker vergeeten uit het stopkontact te halen en ik kwam ergens tegen en knal 29k volt plus ik had geen schoenen aan
later een computer in een logo technic behuizing gestoken en ik wou een gat maken voor de ventilator maar ik vond zo niet meteen een geschikt werktuig om harde plastiek te snijden en dan heb ik een kabel stripper genomen en al snijden vlieg ik uit knal in mijn hand. Dit gat is er nog altijd niet
ooit toen ik nog een jaar of 7 was zoiets was ik aan het solderen onder de tafel en omdat het soldeersel niet wou smelten dacht ik als ik nu is harder duw uitgevloogen in het midden van mijn hand ik spring van het verschieten recht met mijn rug tegen de tafel. Hiervan heb ik nog altijd een liteken op mijn hand
ik was aan het prutsen met een motortje met een cd er op draaide goed ik dacht. zou dat vliegen als ik dat snel genoeg zou laaten draaien effe mijn voeding gebruikt verkeert om aan gesloten (wist ik niet) dan de voeding 35V gezet. ik had ook niet gezien dat er een condensator op zat die een bedrijfsspannig had van heel wat minder eerst ging alles goed maar dan ineens knal tegen de cd de cd in duizenden stukken uiteen en een ongelofelijke stank