Dat had ik al eerder aangekaart, met oplossing en de reden waarom mensen hieroverheen gaan vallen.

Oplossing (op dit moment) is het gebruiken van het menu links.

*header* menu is *working as intended*

Op 13 augustus 2009 12:48:48 schreef Zonnepaneeltje:
Sowieso werkt "algemeen" "forum" "schakelingen" bij mij niet.
Je kunt op "algemeen" klikken, dan komt er een lijntje onder het woord te staan en verder gebeurt er niets.

oh. bij mij komt er dan in die zwarte balk eronder de opties uit dat menu te staan.

tav zonepaneeltje
als ge op algemeen. schakelingen of forum klikt kijk eens wat er op de lijn eronder gebeurd.
Eerst goed kijken voor ge begint te klagen
En alle begin is moeilijk.
Voor mij is er niets speciaal op aan te merken op de vernieuwde versie.
Mvg danny

Op 13 augustus 2009 09:57:32 schreef Mr. Digital:
Jij insinueert dat alles wat kleiner is dan 15inch het niet waard is om een site te renderen.
Ja dan kunnen we evengoed de wifi functionaliteit uit de telefoons halen..

Iemand die zo een vergelijkingen maakt is het voor mij niet waard om nog veel discussie aan te spenderen.

Zonnepaneeltje, hier werkt alles perfect hoor. Als ik op Algemeen/Schakelingen/forum druk krijg ik allemaal andere opties te zien en deze werken ook 1 voor 1 ..

Op 13 augustus 2009 12:15:21 schreef thawebman:
[...]
minder functioneel he
welke functie mis je nu in eene dan?
beschrijf het iseens

Hetgeen waar het om gaat is kleiner geworden, hetgeen wat niet boeiend is (de columns aan de zijkanten) zijn groter geworden. Zo'n beetje elke topic title is nu 2 lines, al is het alleen maar vanwege de timestamp die niet meer past. Overzichtelijk is anders, tenzij je een 'wide screen' monitor koopt.
Verder is al die rommel van shaded colours enzo best mooi, maar het boeit echt niks. Je moet het echter wel elke keer downloaden. Voor mensen die zoals ik nu in het buitenland zitten en aan een heel dun touwtje hangen is dat dus K met P (gelukkig kan adblocker dat soort dingen prima achterwege laten, maar waar is het in vredesnaam goed voor???).
Ofwel: het 'overbodige' geheel is groter geworden, het 'zinnige' deel een stuk kleiner en veel, veel onoverzichtelijker. Da's jammer. Een van de redenen waarom ik op sites als speurders en marktplaats geen advertenties meer 'scroll'. Dat zal hier ook zo zijn: alleen zoeken wat je nodig hebt en niet even 'nieuw' doorkijken of je toevallig nog iemand kunt helpen. En daar was het forum nou toch juist voor??

In de 4 jaar dat ik op CO post heb ik nog nooit hetvolgende voor elkaar gekregen. Wou zojuist iets posten in een ander topic, krijg ik dit op mijn scherm :)

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and 
was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [no address given] and 
inform them of the time the error occurred, and anything you might
have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.3 (Debian) Server at www.circuitsonline.net Port 80

Nieuwe Site, dan ook een nieuw logo:

Een brandende Eimac 304TH.
4 parallel geschakelde triode systemen in één buis.

Lengte = 7.63" Diameter = 3.56"
Max voltage = 3000 V
Max current = 900 mA
Fil voltage = 5 or 10 V
Fil current = 25 or 12.5 Amp.

http://www.uploadarchief.net/files/download/logo-2.jpg

'k ben net terug van scoutskamp en toen ik de site opende dacht ik dat ik op de verkeerde zat :p

Ik vind het mooi gedaan, het is misschien een heel klein beetje te druk, maar so what.

is even anders maar ja.

was nog niet zolang lid dus ben er al aan gewend beantwoord functie is in elk geval verbeterd als je het mijn vraagt

OOOOOHH *kwijl*

ziet er mooi uit.
was ook op vakantie. heb dus niets gemerkt.

vind het een stuk beter uit zien. zo gaat het forum lekker met de tijd mee:)

Op 13 augustus 2009 21:50:46 schreef electro_freakz:
vind het een stuk beter uit zien. zo gaat het forum lekker met de tijd mee:)

Helaas is dat niet altijd een verbetering :(

@marco69: hear hear! ook na een paar dagen wennen vind ik het nog steeds jammer....

fripster

oeh, het vraag en aanbod gedeelte is ook veranderd:)

met foto's!:D

Op 13 augustus 2009 13:54:46 schreef Tidak Ada:
Een brandende Eimac 304TH.

Nu moet ik toch even aan die klassieke radio-dialoog denken:
"Toren, er branden twee landingslichten."
"LH818, ik mag hopen dat er wel meer dan twee branden?"
"Toren, excuus, ik druk me onduidelijk uit; ik bedoel: twee lichten roken."

Ik kijk nu een paar dagen naar de nieuwe layout en het vast me niet eens meer op :-)

Ik vind het wel mooi zo :*

@ tidak ada

Ik ben 51 en heb een bril maar kan het zelfs op m'n iphone redelijk lezen, op zijn kant en iets vergroten, gaat perfect.

Voor mijn beroep doe ik aan elektronica ontwikkeling waaronder lay-outen, dan is zo'n groot scherm echt wel handig hoor.

En dan heb je niet veel aan een oude iiyama met een lage resolutie.

Het feit dat ik hier niet veel post betekend niet dat ik geen duidelijke mening kan hebben, ik dacht toch met mijn ruim 40 jaar ervaring in de elektronica redelijk mee te kunnen praten...

Ik houd er nu over op. Verder met belangrijkere zaken..

Op 13 augustus 2009 13:12:27 schreef Mathieuke:
[...]
Iemand die zo een vergelijkingen maakt is het voor mij niet waard om nog veel discussie aan te spenderen.

ooo gaan we beginnen wenen ?

Nee maar even serieus, ik hoop echt dat dit euvel opgelost geraakt en dat ik terug kan CO'en met men phone :(
Kunnen jullie niet per default de rechter kolom weg laten als het scherm <= 240 x 320 pixels is ??

Op 13 augustus 2009 22:52:33 schreef tonnie wittenaar:
@ tidak ada

Ik ben 51 en heb een bril maar kan het zelfs op m'n iphone redelijk lezen, op zijn kant en iets vergroten, gaat perfect.

En ik ben 65 en draag een bril met +10/-6! Jij begint pas aan de presbyope leeftijd.
Jij kijkt zwart-wit; ik kijk kleur en dan is een TFT-scherm, dat voldoet zeer duur! LaCie, Eizo, etc. Da's het verschil.
Als je weinig post moet je alleen niet proberen het forum te beheersen. Een beetje bescheidenheid past dan.

Op 13 augustus 2009 22:21:33 schreef Frederick E. Terman:
[...]Nu moet ik toch even aan die klassieke radio-dialoog denken:

FET, Pak hem maar es beet in die toestand >:)

Op 13 augustus 2009 23:14:04 schreef Tidak Ada:
Als je weinig post moet je alleen niet proberen het forum te beheersen. Een beetje bescheidenheid past dan.

Ik krijg nu toch wel een behoorlijk rotte smaak in mijn mond als ik dit lees. Mensen die naar postaantallen gaan kijken zijn zeer kansloos bezig in mijn ogen. Bescheidenheid past altijd, je kan niet opeens alles zeggen als je wat meer posts hebt.
Nu gaf Tidak zelf ook nog even het mooie voorbeeld door volledig offtopic een post te wijden aan z'n nieuwe avatar, en nog even lekker te gaan dubbelposten ook. Waarschuwing bij deze.

Bovendien ben ik de discussie over "mijn scherm is groter" & "maar mijn scherm is kleiner!" even helemaal beu, vecht dat even lekker via de mail uit.

Op 14 augustus 2009 00:32:21 schreef klein is fijn:
... Mensen die naar postaantallen gaan kijken zijn zeer kansloos bezig in mijn ogen. Bescheidenheid past altijd, je kan niet opeens alles zeggen als je wat meer posts hebt...

Volledig akkoord. Maar ik denk dat iedereen er wel eens stiekum gaat naar kijken hoeveel hij eigenlijk al gepost heeft. Ik vermoed dat dat zelfs soms 1 van de vele drijfveren van zo'n forum. Bekijk het zo: zou er niets veranderen moest er op een forum geen postaantal meer vermeld worden? Maar zolang er genoeg andere gegronde redenen zijn om nuttig te zijn op een forum zal daar niemand wel problemen mee hebben zeker.

Op 13 augustus 2009 22:21:33 schreef Frederick E. Terman:
Nu moet ik toch even aan die klassieke radio-dialoog denken:

Commandotoren naar gekaapt vliegtuig in New York: can you already see the landing strip?
Gekaapt vliegtuig naar commandotoren: no, we only see 2 towers...

- - big bang - -

Op 13 augustus 2009 12:15:21 schreef thawebman:
[...]
minder functioneel he
welke functie mis je nu in eene dan?
beschrijf het is

Functioneel kan ook gaan over overzichtelijkheid of gebruiksgemak.

Tussenstand: Ik kan met de nieuwe layout werken, maar vind hem minder functioneel en niet persee mooier. De vreemde quirck waar ik eerder melding van maakte, treedt zo nu en dan op. Nog geen idee wanneer precies.

Ik heb het nu ruim een dag geprobeerd om met de nieuwe layout te werken, en ik vind het dus helemaal niks.
Bij gelegenheid maar eens kijken of er nog wat te redden is met de diverse firefox plugins. Wellicht is er bijvoorbeeld uit de stylesheets nog wat te filteren zodat niet ruim 1/3 van mijn monitor met zinloze en door mij zelden gebruikte ruimtevreters gevuld wordt. Erg jammer. Wat is het 'doel' van deze nieuwe layout eigenlijk? Waar zou het beter moeten zijn?

Op 14 augustus 2009 06:42:18 schreef Marco69:
Wat is het 'doel' van deze nieuwe layout eigenlijk? Waar zou het beter moeten zijn?

mensen kopen om de zoveel jaar ook een nieuwe auto of nieuwe gsm...en veelal is dat niet omdat het beter moet zijn, maar gewoon omdat ze eens iets nieuws willen, iets anders...
en dat is hier ook zo, de layout draaide al 8 jaar mee of zo, ik ken niet veel websites die het zo lang uithouden zonder de layout of zelfs de volledige site te verbouwen hoor...

Ik snap niet wat er mis is aan de vernieuwde website. Het lettertype van het forum is nu gemakkelijk leesbaar voor de ogen. Als je bang bent van vernieuwing, verbetering en verandering geraak je niet vooruit in het leven.