Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Ik weet niet eigenlijk niet of het hier hoort maar post het hier toch maar even.
Is dit nog wat voor de CO stand of kan ik het beter ter recycling aan bieden?
Ps. Werking Oké, zijn getest!
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Ik kom met 2 personen , met mij zelf is dat 3 personen
iemand in rotterdam ?, ik heb plaats vrij als je een lift wil
Totale beginner
LTE-M/NB-IoT/WiFi/BLE/GNSS - https://www.quickspot.io
Is er iemand geïnteresseerd in transformatoren:
- Halogeentransformator: 630VA - 12V
- Halogeentransformator: 400VA - 12V
- Veiligheidstransformator: 400VA - 24V
- Veiligheidstransformator: 400VA - 24V
Als er interesse is neem ik ze graag mee. Als de CO stand er iets mee schenk ik ze ook graag aan CO. Ik heb hier immers zeer veel geleerd.
Mvg,
Daan
Op 7 januari 2012 21:05:24 schreef flash2b:
Komt er nog een rosmalen 2012 sale en trade topic ?Zoals: rosmalen 2010 sale en trade
Herhaling...
Word er nog een rosmalen 2012 sale en trade zoals Rosmalen 2011 sale & trade topic. gestart voor 2012 ??
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Indien je de behoefte hebt (oftewel: iets te ruilen), mag je die aanmaken.
Op 25 februari 2012 13:59:54 schreef High met Henk:
nee, dat was ik, heb er al 2 in de V8 liggen...
Ah, okee! Ik dacht dat er in die tanks van jou allemaal olie/benzine/weetikwat zat... Maarja, daar kan jij als niet-koffiedrinker niet mee zitten natuurlijk 
Op 25 februari 2012 14:12:36 schreef Tinus016:
Ik weet niet eigenlijk niet of het hier hoort maar post het hier toch maar even.
Lijkt me wel.
Is dit nog wat voor de CO stand of kan ik het beter ter recycling aan bieden?
Als je als donatie bedoelt is dat meer dan welkom.
Is serieus mooi spul, denk dat we erom moeten gaan vechten.
Heb zelf trouwens een 9-36V DC/DC gemaakt voor m'n werk. Die kan ook 12A ofzo op z'n 5V uitspugen.
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
ik heb nog een grote trafo liggen, tussen 300 en 350VA met:
2x9V - 150mA
2x 22.5V bij 3.5A en 2x 35V 2.5A.
enkele primaire wikkeling, 230V.
ik zoek nog een trafo tussen de 2x26V 350W en 2x36V 450W. die moet twee wikkelingen van dezelfde spanning hebben. ik wil heb wel ruilen tegen mijn andere trafo, of gewoon overkopen. verder begin ik vandaag met materiaal te sorteren voor CO, zal nog wel wat nuttigs tussen zitten. die trafo ligt hier al lang, die gaat anders mee naar CO donatie.
daarnaast zoek ik nog een leuke goedkope functiongen, scoop of 2x 6V6 buizen.
iemand in dord bij wie ik heen kan meerijden? die iemand kan ook mee terug, of heen, maar dat hangt van mn ouders af. die gaan een dagje shoppen in den bosch 
EDIT:
nog twee coax kabels, een van 3m en een van 5m.
3m: pope venlo holland RG 58C/V MIL-C-17F
5m: RG-58C/V , MIL-C-17F
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Als het goed is ga ik deze komende vrijdag een rondje door Nederland en Belgie rijden om donatie's voor de stand op te halen.
Als iemand nog het een en ander kwijt wil en het is teveel, c.q. te zwaar, c.q. te groot om mee te nemen naar Rosmalen, kom ik je er gratis van verlossen...
Jochem
@TechnOoB12: er was iemand uit rotterdam
Op 25 februari 2012 21:04:19 schreef Chuck:
Ik kom met 2 personen , met mij zelf is dat 3 personeniemand in rotterdam ?, ik heb plaats vrij als je een lift wil
Lijkt me dicht bij Dordt. Let op dat de gequote Chuck niet dezelfde persoon is als chuckie.
Ondanks mijn Peugeootje afgeladen vol is, zal er zeker nog wel plaats zijn voor wat leuke spulletjes.
tja als er IEMAND vnauit halsteren (bergen op zoom) mee wil kan dit ook, maar moet hij wel HEEL vroeg zijn bed uit...
bjokal sprrekt uit ervaring
@ schimanski, nee hij mag voorin komen meekleumen. Op de aanhanger zou comfortabel zijn...
Jochem
Op 27 februari 2012 20:09:39 schreef Kareltje:
Ondanks mijn Peugeootje afgeladen vol is, zal er zeker nog wel plaats zijn voor wat leuke spulletjes.
Karel, wat zijn de afspraken over Johnny? Neem je die zelf mee, of komt Sven langs of moet ik hem meenemen (enorme stationwagen)?
(Ik heb dezelfde vraag overigens onder het beursteam afgeschoten.)
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Op 27 februari 2012 23:37:16 schreef Shiptronic:
met deze temperturen ? makkie , probeer dat maar eens met -10, heb het nog koud
Dat verhaal zal ik graag horen bij de stand 
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Simpleman
Niets is onmogelijk het is alleen nog nooit met succes geprobeerd.
Ik ga dit jaar ook weer eens naar Rosmalen.
Moest vorig jaar helaas werken.
Zal van uit Almkerk (onder Gorinchem, goede kant van de Merwede) naar Rosmalen rijden.
Als er iemand mee wil uit deze regio. Mijn auto(tje) heeft nog 2 (met een beetje proppen 3) plaatsen.
Wat vertrek en aankomst tijden ben ik flexibel. Heb dit jaar niet echt iets nodig. Wil gewoon eens bij de CO stand langs.
Op 28 februari 2012 08:51:22 schreef Jochem:
[...]Karel, wat zijn de afspraken over Johnny? Neem je die zelf mee, of komt Sven langs of moet ik hem meenemen (enorme stationwagen)?(Ik heb dezelfde vraag overigens onder het beursteam afgeschoten.)
Ik heb hierover met Sven gemaild, ik neem Johnny zelf mee, daar ik vóór sluiting alweer weg wil/moet zijn wegens familieverplichtingen.
Dezelfde dag weer thuis bezorgen is namelijk onmogelijk.
Ik zorg gewoon dat ik vóór 07.00 uur bij de beurs ben, en een paar helpende handjes zorgen dat Johnny boven komt.
Jochem
In dat geval moet jij misschien ook even een polsbandje, is dat al geregeld? Ik zal het even intern aankaarten.
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Kareltje
Ik heb je een mail gestuurd met de vraag of je je adres nog even kunt mailen.
Ik wil de polsbandjes namelijk vandaag de deur uit hebben.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Als het goed is ga ik deze komende vrijdag een rondje door Nederland en Belgie rijden om donatie's voor de stand op te halen.
De vijf bananendozen en nog wat losse spullen staan voor je klaar.