Hi Heren, 
Vandaag zijn er nog wat onderdelen binnen gekomen die ik voor mijn versie van de NA-01 Lab voeding wil gebruiken.
Dit zijn diverse reverentie IC's van LT en TI.
Hier wat plaatjes van de LT, LTC6655 in de LS8 uitvoering, deze is ceramisch,
dus ongevoelig voor vochtigheid in de atmosfeer, en hij is 5mm in het vierkant.
Hier drie stuks van dit IC, de linker is via Farnell en de rechter twee zijn samples via LT.
Er is geen verschil te ontdekken tussen de chips, wat ik verder vreemd vindt,
is dat er op de behuizing niet te zien is, dat dit de beste uitvoering is, de "B" versie dus...

Hier een foto hoe de samples hier aankwamen en ik bedoel dan de verpakking.
Eerst in de voor LT standaard witte bubbel enveloppe.
Daarna nog een keer en drie plastic zakjes en als laatste schuim en gele tape.
Natuurlijk was er een zakje korrels toegevoegd, dat het geheel droog houd.
Geen idee wat voor zondvloed LT verwacht, misschien hebben ze weinig vertrouwen in onze dijken... *grin*

Deze chipjes ga ik in een klein overtje bouwen die bestaat uit een ceramische 10Watt weerstand van 50 Ohm.
Hierop zit een schakeling met een LM10 (Ref + Opamp) die d.m.v. een RTD weerstand van 1000 Ohm de temperatuur op ongeveer 44C houd.
Dit is de regel electronica, waar ik misschien nog een printje van ga bouwen met smd componenten.

Dit is de achterzijde waar nu even mijn meet RTD geplakt zit, om te kijken hoe stabiel de temperatuur blijft.
Na een half uur 0,05C gezakt...

Hier hangt het oventje te testen in een dop van een zeepflacon en op de achtergrond de meting van de temperatuur.

De stroomopname van de oven zonder dat het dopje luchtdicht is gemaakt is bij 12V Voeding en 25C hier binnen 20mA.
De voeding voor de referentie en de referentie zelf blijven geheel gescheiden, anders kan ik nooit optimaal krijgen.
En als laatste de trimpot waar ik de referentie mee op 5 of 10V ga regelen.
Nee dit is geen BOURNS prul, dit is een Vishay film pot, die geen "dode" slag heeft en maar 15ppm/C is.
Natuurlijk laat ik die trimpot maar een heel klein deel regelen, de tempco van de pot doet dan bijna niet meer ter zake, maar hij regelt dan wel heel mooi.

Dat was het weer even, nu weer uitpuffen...
Gegroet,
Blackdog