Zo'n alu railtje waar 60amp over loopt kun je niet vasttrekken..
Maar het was wel goedkoper dan koper en het heeft de garantieperiode van 3 jaar toch overleefd? 
Overigens: ik heb die discussie begin 90-er jaren een keer met een importeur van PCs gehad. Daar zat toen nog geld in en hij was bevriend met de dikke deur van de toko waar ik toen werkte. Dan koop je dus elkaars spulletjes en ik lag dwars, want ik wilde die PCs niet hebben. Reden was de brakke ventilator in de voeding. Bij ons draaide dat 24/7, binnen een jaar ging die stuk en de voeding kwam er snel achterna. Natuurlijk altijd 's nachts in het weekend ofzo, nooit als je aanwezig was (nog afgezien van downtime). Waarop de man ruiterlijk toegaf dat die ventilatoren het goedkoopste model was wat het bij kantoorgebruik (40 uur per week) 3 jaar uithield. Bij 24/7 gebruik maak je dus per week 4x zoveel uren, dus het was niet raar dat ze na een jaar stuk gingen. En hij vertelde er ook bij dat een knappe ventilator iets van $0.50 duurder was, in die tijd ongeveer een gulden. Waarop ik vroeg of dat dan zo'n bezwaar was op de totale kostprijs... Waarop hij zegt... Ik verkoop 200.000 computers per jaar. Dat is dus 200.000 gulden minder verdiend.