Opruiming elektronica'verzameling' Deel 2

Dit topic is gesloten

Sine

Moderator

Printboortjes ?

tientallen kilo's ... letterlijk

Henry S.

Moderator

Een bak weegt al >10 kilo ;), en er zijn meer dan 10 bakken...

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 16 juli 2015 23:03:19 (38%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Okee, thanks, dat zullen dus de makkelijkst te vinden dingen zijn uit mijn verlanglijstje...

bprosman

Golden Member

Printboortjes staan ook op mijn lijstje maar dan is het niet zo erg dat ik deze keer nog niet mee kan :-)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Schimanski

Golden Member

Printboortjes zijn er nog volop, zowel met als zonder gekleurde maatring. Er zijn ook lege doosjes zodat je zelf setjes kunt samenstellen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Ik weet niet 100% zeker of ik op tijd ben om ook langs Helenaveen te gaan. Nu begrijp ik dat daar alle print-materiaal ligt.

Is er iemand die een hand vol expirimenteerprinten in gangbare maten voor mij wil meenemen naar Deurne?

Hewlett

Honourable Member

In Helenaveen ligt veel print materiaal maar volgens mij geen kant en klare experimenteer printen. Onderstaande foto is van de stapel in Helenaveen, tegenwoordig een paar cm lager :-)

http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/printmateriaal.jpg

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

ik neem aan dat beide lokaties tegelijk "open" zijn?
is deurne de samenkomst lokatie?

duck-tape does miracles...so do I
Tidak Ada

Golden Member

Nee, 's-morgens in Helenaveen en vóór de lunch (zelf menemen) naar Deurne (Daar vind je misschien nog een kom soep ...).

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Alex P

Golden Member

Op 17 juli 2015 16:41:23 schreef Tidak Ada:
Nee, 's-morgens in Helenaveen en vóór de lunch ... naar Deurne

Dan vrees ik dat ik niet naar Deurne ga, maar alleen Helenaveen - heb niet veel tijd helaas.

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.
Tidak Ada

Golden Member

Derne is op weg naar Eindhoven (via Helmond) vanuit Helenaveen, dus een klein stukje Deurne moet toch nog kunnen ;)
Maar ja, er blijft dan natuurlijk wel meer over voor ons >:)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Voor mij zal het ook enkel Deurne gaan worden. Hoe laat kan ik daar ongeveer "aanschuiven"?

Ik las rond de lunch, maar dat is een relatief vaag begrip.. :-)

Zie ik jullie in ieder geval morgen!

Hewlett

Honourable Member

Met Helenaveen erbij zijn we meestal niet voor 12:00 in Deurne, zeg maar zo rond 12:30 tot 16:00 is Deurne open.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

12:00 in Helenaveen is dan misschien nog wel haalbaar. Mocht het niet lukken, zou er dan iemand een paar strookjes van de stapel mee willen nemen? De enige eis, niet groter dan een A4'tje, ik kom op de motor en groter past het niet in mijn rugzak :)

Tidak Ada

Golden Member

@Cyrano:
Ik zei al, je moet die lunch zelf meenemen ;)
Opeten gebeurt meestal in Deurne (in combinatie met gedoneerde koekken en soep.

Ik bedoelde dus het tijdstip...:)

Voor de duidelijkheid en de getallenvreters:

Helenaveen: 51°23'28.65"N; 5°53'34.85"O

Deurne: 51°26'32.86"N; 5°48'7.26"O

25°, Warm zat!

Zo, ik ga nu naar Helenaveen :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Schimanski

Golden Member

Voor de duidelijkheid. Mag ik jullie wijzen op deze post, en dan vooral de eerste 4 regels ;)

Vertrek Deurne zal misschien niet stipt 12:00 uur zijn, dus wie alleen naar Deurne komt kan daar om 13:00 uur aanschuiven (of eerder met de kans dat je even moet wachten tot wij arriveren).

Wie onderdelen zoekt adviseer ik naar Deurne te komen... In Helenaveen ligt wat meer grof spul zoals print per m2 (enkel en dubbelzijdig. Epoxy, pertinax, teflon), mooie leger headsets (Apmplivox, €2,50 per set), nog wat apparatuur. Daar ben je met 2 uurtjes wel uitgekeken. In Deurne heb je wel een paar dagen nodig om alles te bekijken/besnuffelen/betasten :)

Experimenteerprint is in Deurne voorradig in verschillende maten.

Desiree gooit om 10:00 de loods in Helenaveen open, ik probeer ook om 10:00 uur in Helenaveen te zijn, maar ook zonder mij kun je al starten met struinen.

Let op!
Wat je in Helenaveen vindt, moet in Helenaveen afgerekend worden anders raak ik het overzicht kwijt. En... eerst betalen, dan pas in je auto/fietstas/rugzak laden. We hebben doosjes om de buit in te verzamelen.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Luitjes, voor diegene die van het noorden komen en van plan zijn over de N277 via Ysselsteyn naar Helenaveen te rijden: de N277 is in Ysselsteyn wegens werkzaamheden afgesloten.

meer info hier:
http://www.limburg.nl/Actueel/Nieuws_en_persberichten/2015/April_2015/…

Tidak Ada

Golden Member

't Is (nog) rustig in Helenaveen :Z :z
Ik zal er dus zeker on 10uur zijn!

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op vrijdag 17 juli 2015 23:01:45 (32%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pietplof

Golden Member

Bijna zzz in Westdorp.
Morgenochtend tegen 07.30 uur vertrek en tegen 10.00 uur aankomst in Helenaveen.
,,gravin" en haar fiets uitladen en daarna kan ondergetekende zich onderdompelen in de aldaar aanwezige rommel waarvan mijn kinderen later ( lees: heeeel veel later naar ik hoop)
Maar moeten hopen dat er nog een hobbyist/ oude metalen handelaar te vinden is het wil afvoeren.

festina lente
Hewlett

Honourable Member

Ben je nu al soep aan het koken Tidak? :-)

Tot morgen om 10:00!

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Tidak is dus al aanwezig in zijn mobile Fiat slaapcabine :-)
Zoals gewoonlijk :-p
Ik zit hier thuis nog lekker aan de Irish whiskey. Maar ik zal zo tussen 10:00 en 10:30 arriveren in Helenaveen. Het is voor mij maar iets meer dan een half uur rijden :-D

Tot morgen.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Tidak Ada

Golden Member

Wie zegt dat ik hier geen geestrijk vocht kan gebruiken?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ik niet in ieder geval >:-)
Ik hoop dat je voldoende bij je hebt :-)
Jij hebt geen zorgen dat je de volgende morgen nuchter genoeg achter het stuur hoeft te kruipen :-D
Neem er nog één en we hebben het er morgen, of beter gezegd, later vandaag nog wel over :-p

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Je drinkt hem toch wel in combinatie met een goede camembert hoop ik? zoals dat hoort :-)

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Dit topic is gesloten