Hi!
Voor mijn ovenprojectjes heb ik voor de bedrading die naar buiten moet doorvoertjes nodig.
Dit het ik na vele afwegingen besloten het zo op te lossen, mijn eerste gedachten gingen uit naar professionele 9 polige subd connectoren.
Daar ben ik vanaf gestapt door ruimte gebrek en het thermisch gedrag, de connector heeft een te grote thermische massa, vooral voor de binnenoven.
Dus ben ik gaan zoeken naar andere oplossingen en die vond ik in het bakje doorvoertjes, twee mooie producten waren daar aanwezig.
Die van Hoefler zijn glas doorvoertjes die ook nog eens 50 Ohm ouden zijn, dit is voro mij niet intressant, gaat grotendeels DC doorheen.
Van deze doorvoertjes heb ik voldoende voor twee ovensetjes, maar die gebruik ik liever niet omdat dit heel precies boren wordt en daarna lijmen.
De ovens wil ik lucht/vochtdicht hebben.
De rode doorvoeren kan ik in de gaatjes persen die ik in de deksel of in de ovenbuis boor.
Ik zoek dus nog van dit soort doorvoertjes maar ik weet niet maar waar ik deze vandaan heb...
Natuurlijk heb ik bij een aantal groothandels gekeken wat er te koop is, men vind ghet normaal 4€ per stuk te vragen voor 1 doorvoer!!!
Ebay bracht ook niet veel soeps...
Weten jullie een betaalbaar type, het gaat om kleine doorvoertjes de rode is voor een gat van 3,8mm?
Dank,
Bram