Philips P800

Dat zou ik leuk vinden. Maar hoe zou ik dat moeten doen? Gewoon maar de hele map ZIPpen en dan hier uploaden? downloaden via mijn FTP site is natuurlijk ook mogelijk. Dan kan ik daar altijd de meest recente stabile versie publiceren. Alles is geprogrammeerd inDelphi 6. Zou dat vandaag abandonware zijn? Ik houd me aanbevolen voor goede tips
/Nico

Proxxima

Golden Member

Misschien een Github project er van maken?

Eindelijk tijd gevonden dat ding eens onder stroom te zetten...
Enkele opmerkingen :

- In de 230V kant van de powersupply zitten een van die beruchte RIFA-kondensatoren : weghalen, want het is zeker dat deze ooit in de fik vliegen.

- De kist heeft absoluut active koeling nodig, 2 12 cm ventilatoren schijnen afdoende te zijn.

- Voor de gelukking bezitters van een FRCP module : het systeem heeft niet voldoende power op de 12V lijn om de FRCP te laten starten! Merkwaardig genoeg is het voldoende om even extern 12V aan te leggen, na het opstarten van de FRCP module is blijft de +12V lijn stabiel. Het lijkt wel op het opstarten van een auto met een 2de akku...
Ik vermoed dat dit aan de DC/DC konverter ligt, die tussen rack en P854 CPU board op de mezzazine board verbouwd is.

Eens gestart schijnt de FRCP module / de P854 CPU het te doen. Volgende stap is effectief software uploaden.

Jos

Proxxima

Golden Member

Hoi Jos,

Mooi werk! Leuk ook met dat paneel eraan.
Ik ben heel benieuwd hoe bruikbaar het geheel
uiteindelijk zal blijken te zijn.

Ik heb mijn systeem nog niet aangeroerd. Want volgens mij
zitten niet alleen in het systeem maar ook in de FDD en HD
van die voedingen met Rifa's...

Zodra ik het compleet heb met HDD controller dan ga ik er aan beginnen.
Ik ben benieuwd of er uiteindelijk vanaf de HD ook een
bootdiskette aangemaakt kan worden.

Nu het topic toch weer boven komt drijven...

Hebben de mannen al verdere vorderingen gemaakt? Ik lees het mee uit pure interesse en fascinatie.

If you want to succeed, double your failure rate.