Ach, ik had de 50W besteld mocht het minder zijn is het ook goed.
Afijn ik heb een reactie gehad en de reseller heeft me $5 refund aangeboden. Net heb ik een net emailtje terug gestuurd met het verzoek om de site aan te passen die wel de waarheid bevat (met nog een heel verhaal erbij).
Maar voor het zelfde geld weten hun ook niet dat ze ook bedot zijn door hun leverancier. Ik zie namelijk ook andere resellers met soortgelijke blunders op ebay. Kan natuurlijk dezelfde leverancier zijn in een ander jasje.
Wat zijn we toch mooie moraal ridders, nee helaas de scam must go on, ze weten het, niet verkopen of aanpassen is verlies in omzet, ze nemen jou 5$ voor lief, om winst te kunnen maken op iemand anders die het niet meet/boeit.
Als we slim zijn gaan we een topic aanmaken voor deze "scams" veel kopen, veel refunds, en uiteindelijk begint ook bij hun het lampje te branden, het is inderdaad allemaal goedkoop, dus mss moeten we de vraag stellen, gaan we hier mee door en kopen we meer dan nodig (b.v. je hebt 30w nodig dus je besteld 50w) en laat het daarbij, of we gaan moeilijk doen als de specs afwijken, uiteindelijk word de 50w wel iets duurder daardoor.
Ik vond de sdcard scam (8gb geflashed naar 32gb, met de laatste 8gb word bewaard) te erg om door te gaan dus ik ging vol gas hierin, normaal hanteer ik de helft en dan zeur ik niet. (dus een 50w led als die 25w is, prima) maar goed is natuurlijk anders, uiteindelijk is dit pure oplichting.
Het zijn de leveranciers die de specs aanleveren, en de verkoper is de dupe (en klant), aangezien iedereen het doet kan de verkoper niet achterblijven.