Ha Richard S,
In volgorde je spoelen dat zal nH zijn 
Het laagdoorlaat filter je weet nu niet wat de eigenschappen spur. respons is.
Ik dacht dat ook zo'n klein netwerkanalyzer had ?
Die zijn ( voor indicatie ) niet zo duur meer en dat is wat de voltmeter voor de elektricien is !
Met zo'n VNA kan je best heel veel meten ook in de oscillator door de lus ( feed back ) te,
onderbreken kan je de impedantie van de resonator en de versterker keurig vaststellen.
Je kan de stabiliteit cirkels schrijven dit levert heel veel info op voor versterking en fase.....
Dus ook voor een versterker trapje je ziet direct waar je versterking of fase uit de pas gaat lopen.
Heel veel info en niet ingewikkeld 2 poort meting 
De dynamische weerstand ja dat werkt een 30 jaar geleden dus zal de wereld niet uit zijn,
je feed back onderbreken klein lampje 1,5 V 30 mA met een weerstandje er tussen.
Die lampjes zijn zo goot als een lucifer kopje.
Ik heb aan jou oscillator niet gerekend ( harmonic ballans ) maar ik,
verwacht een 20....30 dB verbetering.....welk schema is actueel ?
Nee daar heb ik niets van zelf over nadenken en proberen onze,
oosterburen noemen dit het Fingerspitzengefühl!
Het is vaak een probleem onderkennen en werken aan een oplossing,
ik zeg maar zo... als ik het kan dan kan jij het ook.
Nu zitten je printjes al in de behuizing maar aan de lange zijde is de afstand tussen,
de metaalschroefjes te groot.
Ook dat is een kwestie van ervaring ( onderzoek ) op 150 MHz,
maximaal 4 cm op bijvoorbeeld 500 MHz maximaal 2,5 cm !
Ook het gebruik van ferriet als smoorspoel op die hoge frequenties wees er voorzichtig mee.
Beter eerst een luchtspoel ontkoppelen en dan de ferriet voor het grove werk dat ferriet,
heeft veel parasitaire eigenschappen zeker bij grotere vermogens !
Belangrijk voor alle frequenties zal de impedantie gegarandeerd moeten zijn dus niet,
zomaar een smoorspoel en plop er maar een condensator aan 
Het punt waar bias en hoogfrequent samen komen vergt aandacht,
veel RF engineers die ik ben tegengekomen zien dit over het hoofd....
Maar zoals ik al eerder schreef daar heb je niets meer aan met alles wat je er bij prutst,
raak je alleen maar verder van je doel.
Er zijn altijd verbeteringen het is bijna nooit de eerste keer een succes ik ben met een project bezig.
Daar van heb ik het eerste deel de preselectie 5 keer opnieuw gebouwd 
En eigenlijk moet nu de originele versie dit om de reproduceerbaarheid te garanderen !
Meten is weten dat is dan ook de reden dat ik vroeg of je testpuntjes had aangebracht.
Heel belangrijk om netjes te werken zomaar een kabeltje aan solderen gaat hoogfrequent niet ook,
in snelle digitale techniek niet doen vaak introduceer je signalen van buiten af.
In een oscillator een richtkoppel elementje opnemen in de feed back lus dan kan je,
mooi ongestoord mee kijken 
Ik gebruik kleine coax busjes SMB dat is zeg maar de SMA maar dan in steek uitvoering.....
Groet,
Henk.