Op 4 december 2022 23:31:42 schreef Jeever:
Op onderstaande link:
https://www.elba-elektro.nl/index.php?seo_path=snuffelhoekje%2Fkits%2F…
staat een groot aantal EPS-codes van de elektuur-printen, mét nummer waarin de schakelingen zijn verschenen.
Mischien staan uw EPS-codes daar ook bij.
Ah leuk om te zien dat daar naar gekeken wordt
De verkopen van die printjes gaan helemaal niet hard, maar dat is niet erg want ik vind het ook gewoon leuk om ze online te hebben staan. Het uitzoekwerk en publiceren van het lijstje hoort ook bij m'n "numerologie hobby" die zich meestal tot Philips beperkt, maar dus niet altijd. Elektuurnummers zijn best logisch opgebouwd, dus met wat gokwerk was er vaak al snel het juiste nummer bij te vinden. Helaas is niet bij alle scans die online te vinden zijn, het EPS overzicht meegescand.
Dit partijtje printjes komt via omzwervingen oorspronkelijk bij DCS in Rotterdam vandaan, maar ik vind het ook wel leuk om er een zo groot mogelijk assortiment van te hebben dus andere exemplaren of partijen nette ongebruikte elektuurprintjes zijn altijd welkom (tegen bescheiden vergoeding). Ik heb al contact met het "CO magazijn" gehad over de printjes van voormalig DIL, die liggen nog ergens achter/onder/tussen.
@bprosman: het printnummer komt vaak geheel of gedeeltelijk overeen met het nummer van het artikel. Als je niet alle printnummers uit wilt vogelen, voeg je simpelweg alleen de nummers van de artikels toe. Dat is voor zoekwerk al een gigantische verbetering.
[Bericht gewijzigd door
maartenbakker
op dinsdag 6 december 2022 00:23:59
(11%)