Tidak Ada

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

Ja, die had je al langer in militaire voertuigen en misschienook bij andere apparatuur. Maar héél erg duur.

Draadloos laden en luisteren gaat niet samen. Daar is het snoertje van de oortjes te kort. Draadloze oortjes: Zo leeg en dúúúr als het om goede gaat ! Ik heb er gehad maar die waren in een uur leeg. Bovendien dondeen ze zó uit je oren en dan ontstaat weer het oude beeld van 'contactlenzen zoeken' |:(

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op zondag 16 maart 2025 16:49:18 (14%)]

Ik kan zelf niet de veiligheid van een smartphonelader testen helaas. Wat denken jullie van opladers/stroomadapters van het merk Rixus?

weardguy

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.

Ik refereer aan een bericht op pagina 3...

Op vrijdag 20 september 2024 23:54:37 schreef K7Jz:
Je plaat blijft een beetje hangen. Er zijn al veel antwoorden gegeven.

1. Koop het juiste merk bijvoorbeeld Samsung of Apple of iets dat bij een grondige test goed uit de bus komt
  2. Koop iets zwaarders dan een telefoonlader, liefst ook weer van de bekende merken of erg goed in een vergelijkende test van een bekende partij (consumentenbond, tweakers, etc)
  3. Laadt bewust langzaam, bijvoorbeeld op een PC, tv of radio met USB aansluiting
  4. Laadt op een veilige plek, uit de buurt van papieren, kussens, gordijnen en het liefst als je wakker en in dezelfde ruimte bent.

Nee ik zou geen Kruidvat of andere prijzenstunt-lader kopen, zeker niet als je er zo zenuwachtig van wordt.

Het begint te vervelen inmiddels ;)

maartenbakker

Golden Member

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Mogelijkheid 5 is dat de TS de laders zelf evalueert maar dat kan hij niet zegt hij.

Als hij verwacht dat wij dat doen dan hebben we niks aan alleen een vage merknaam met niet eens een type erbij of waar hij te koop is. Ik denk dat de beste kans is als hij die lader gewoon koopt en dan opstuurt naar een van de Youtubers die laders analyseren.

En inderdaad, een herhaling van zetten begint wat te vervelen. Er komt heus niet ineens een ander antwoord als je hetzelfde blijft vragen.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op maandag 2 juni 2025 21:41:46 (17%)]