Oproep : Van 0 en 1 tot FPGA

Ja, lap, uitverkocht... 2-6 weken levertijd zag ik vandaag in de begeleidende brief bij de elektuur van deze maand (die kon je er bij bestellen, dan betaalde je geen verzendingskosten)

nog even afwachten dus :)

Sonar is meer dan Ping...
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

Ik ben ook benieuwd, ik heb hem ook al besteld :D

-
Lucky Luke

Golden Member

Ik krijg nu ook digitaal spul (poortjes, VHDL) op school dus ik koop 'm voorlopig niet. (Eigenlijk wel jammer... Leek me een leuk boek)

Even ter geruststelling: Die docent leert ons wel karnaugh, maar zegt er gelijk bij dat je 't in de praktijk bijna nooit zult gebruiken :).
EDIT: om het vervolgens tig keer te laten toepassen...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

iemand dit boek al ontvangen?

IF you can't convince them, then confuse them!

wel besteld maar moet em nog betalen (morgen) of krijg je daar eerst een factuur van in de brievenbus?

Eenmalige machtiging gegeven. :) Moet hem dus zo in de bus krijgen. Ik heb geen idee hoe jij hem hebt opgegeven te betalen.

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

met mijn domme kop hazd ik gevraagd waar mijn boek nou bleef. Ik had over het stukje heen gelezen dat hij nog niet leverbaar was.

MAAR ze gaven mij het antwoord dat het boek niet deze week komt, maar de week hierna!

Nog een weekje wachten dus.

niet goed geluisterd dus, ik heb hem ook!

bprosman

Golden Member

Is het er nog van gekomen dat er een zelfbouw "speelbordje" in gekomen is zoals op Pagina 1 van dit draadje sprake is ?.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

De eerste papercut is ook al een feit! Bedankt Free! :P

Kwartiertje geleden ontvangen en (ik kon het niet laten) even een stuk(je) doorgebladert.
Duidelijke en uitgebreide uitleg over bv. debouncing om maar eens wat te noemen.
Een handig naslagwerk.

@Neen: zo hevig aan het lezen en de pagina's aan het omslagen dat je al een papercut hebt?:+

Heb de mijne zonet betaald, blijkbaar was het bij 'large' dat ze eerst nog een factuurtje opsturen.

free_electron

Silicon Member

de versie voor Co leden komt met gratis papercut ... >:)

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Hier issie ook binnen. Had je voor CO-leden niet een versie in free-taal kunnen schrijven??:)

Maak me niet gek, ik ben al gek.
free_electron

Silicon Member

als ik ooit zelf een synthesetaal maak dan noem ik die wel 'free'.

constructies zoals if if = then then then = else else else = if zijn perfect toegestaan.

je moet niks declareren en schrijfvauten leest het ding klakkeloos overheen.
downloads gebeuren via een telepatishce interface. draadloze dingen en wireless zijn zo ouderwets he.. mijn chips hebben alleen 2 poten : power en ground. voor de rest interfacen ze telepatisch. je denkt aan een circuit en baf t'zit erin...

later komen er ook varianten met ingebakken zonnepaneel of een generator die werkt op komische straling

[Bericht gewijzigd door free_electron op donderdag 24 september 2009 19:08:19 (42%)

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

komische straling

Zo op het eerste zicht straalt je bericht idd veel komische straling uit :+
Wordt lachen geblazen wil je kunne spelen op de pc of TV kijken.;)

hier ook binnen. oogt professioneel en duidelijk!

zit er een pdf versie voor een e-reader bij??

IF you can't convince them, then confuse them!

Ik heb hem nu voor me liggen. Het ziet er netjes uit.
De free papercut heb ik nog niet ervaren. Ik stuur hem dan wel retour :+

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

kheb um ook.... dus ben er ff niet...ben lezen...

cnc filmpjes op Http://www.arjan-swets.com

Ik wil hem ook!
Zijn er mensen uit België die hem wel al hebben??

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

binnen :-]

er zit een fout in mijn druk :P 1e blz van de index (pagina 5 uit het boek)
1.5.9: De Morgan Fout! Bladwijzer niet gedefinieerd. :(

tssk tssk :p

Nog een foutje :P

hoofdstuk 2.2.1 : Tellen in HEX
2e regel staat: 'maar, daar waar men in het decimale stelsel stopt bij 9, gaat het decimale stelsel verder met A, B, C...'
:-]

[Bericht gewijzigd door Daan Timmer op donderdag 24 september 2009 23:05:05 (35%)

Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

Op 24 september 2009 21:32:52 schreef msicaron:
Ik wil hem ook!
Zijn er mensen uit België die hem wel al hebben??

Hier ook Belgïe, ook besteld en momenteel nog niets, maar ik denk dat het wel heel dichtbij is msicaron!
Morgen, of begin volgende week.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten