Oproep : Van 0 en 1 tot FPGA

Ja, lap, uitverkocht... 2-6 weken levertijd zag ik vandaag in de begeleidende brief bij de elektuur van deze maand (die kon je er bij bestellen, dan betaalde je geen verzendingskosten)

nog even afwachten dus :)

Sonar is meer dan Ping...
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

Ik ben ook benieuwd, ik heb hem ook al besteld :D

-
Lucky Luke

Golden Member

Ik krijg nu ook digitaal spul (poortjes, VHDL) op school dus ik koop 'm voorlopig niet. (Eigenlijk wel jammer... Leek me een leuk boek)

Even ter geruststelling: Die docent leert ons wel karnaugh, maar zegt er gelijk bij dat je 't in de praktijk bijna nooit zult gebruiken :).
EDIT: om het vervolgens tig keer te laten toepassen...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

iemand dit boek al ontvangen?

IF you can't convince them, then confuse them!

wel besteld maar moet em nog betalen (morgen) of krijg je daar eerst een factuur van in de brievenbus?

Eenmalige machtiging gegeven. :) Moet hem dus zo in de bus krijgen. Ik heb geen idee hoe jij hem hebt opgegeven te betalen.

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

met mijn domme kop hazd ik gevraagd waar mijn boek nou bleef. Ik had over het stukje heen gelezen dat hij nog niet leverbaar was.

MAAR ze gaven mij het antwoord dat het boek niet deze week komt, maar de week hierna!

Nog een weekje wachten dus.

niet goed geluisterd dus, ik heb hem ook!

bprosman

Golden Member

Is het er nog van gekomen dat er een zelfbouw "speelbordje" in gekomen is zoals op Pagina 1 van dit draadje sprake is ?.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

De eerste papercut is ook al een feit! Bedankt Free! :P