Oh dus Elektor is Elektuur?
Ik dacht dat Elektor het bedrijf achter het blad Elektuur is.
Die van 49,50 kan je bestellen zonder ingelogged te zijn op de site. Die van 42,50 moet je voor ingelogged zijn.
In ieder geval, ik heb 42,50 betaald voor het boek en ook nog eens gratis het laatste nummer van het blad en geen verzendkosten. Volgens mij zit er een foutje in de site.
Als ik meer moet betalen hoor ik het wel van ze.
JustME125
Correct me if I'm wrong!
Hmmm vreemd,
ik ben abonnee en log net in op elektor.nl maar ik kan de kortingsvariant niet bestellen 
Morgen maar eens contacten met de mensen aldaar.
Mzzls
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 12 augustus 2009 23:04:48 schreef Mathieuke:
Jammer dat er geen inhoudsopgave beschikbaar is om te zien welke topics het boek allemaal behandelt. Ik heb nog maar net twee boeken besteld bij elektuur dus het moet echt wel de moeite zijn dan
Dan zal je verder terug moeten lezen in dit topic.
Free heeft daar al een hele inhoudsopgave gepost als ik het goed heb.
http://www.circuitsonline.net/forum/view/message/962798#962798 Goed onthouden 
[Bericht gewijzigd door jovak op (10%)]
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Zo...ik heb hem ook besteld.
Ben benieuwd of ik er iets van snap...
Zeker zoals ik me nu voel, van mijn laatste 3 hersencellen zijn er al 2 aan het slapen.
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
besteld! wel de duurdere versie, heb geen elektor abbo >_< ohwell, zolang hij maar betaald wordt he!
Beste mede forumgangers en schrijver van dit boek,
Ik ben opgeleid tot elektricien maar ik heb eigenlijk zeer weinig van elektronica gehad. Alleen theorie over gemengde schakelingen met weerstanden enzo. Ook een beetje over condensatoren en spoelen maar helaas ook niet al te veel op in gegaan bij ons op school. Ik ben erg gemotiveerd op gebied van elektriciteit en wat ermee samenhangt. Vooral programmeerbare elektronica. Kan al een beetje overweg met PicMicro's. Alhoewel ik er ook vaak ruzie mee heb
. Denken jullie dat dit boek eenvoudig genoeg voor me is of moet ik eerst nog andere dingetjes leren ofzo? Ik wil dit boek zeker kopen maar ik heb komende maanden grote uitgaven in verband met studie en sport.
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Op 12 augustus 2009 23:17:49 schreef JustME125:
Hmmm vreemd,ik ben abonnee en log net in op elektor.nl maar ik kan de kortingsvariant niet bestellen
Morgen maar eens contacten met de mensen aldaar.
Mzzls
Als je op de Elektor website ingelogd bent, moet je op profiel wijzigen klikken. Bovenaan staat dan een link klik daarop. Dan kun je je abonneenummer invullen (staat op dat papiertje wat bij de elektuur zit als je hem door de bus krijgt.
Heb zojuist het boek besteld, an niet wachten tot week 38. Gaat volgens mij wel een bestseller worden denk ik.
timmie
niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Op 13 augustus 2009 02:54:17 schreef Elektron54:
Denken jullie dat dit boek eenvoudig genoeg voor me is of moet ik eerst nog andere dingetjes leren ofzo?
Bij mijn weten is het geen algemeen "elektronica" boek, maar gaat het vooral over digitale techniek. Er worden oa ook FPGAs behandeld. Correct me if I'm wrong.
Of het eenvoudig genoeg is? Tja, hangt van je IQ af 
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
boek is geschreven vauit het oogpunt van iemand die niks van digitaal af weet. eerste twee hoofdstukken brengen je de basis bij ( poortjes , logische vergelijkingen etc ).
Daarnaa wordt er verdergebouwd en gaan we systeempjes bouwen met basispoorten. Dan komt de praktijk aanbod. Hoe maak je 'echte' logica in plaats van 'papieren' spul. en halverwege laten we de klassieke logica en het gefrunnik met losse componentjes los en gaan we kijken hoe het vandaag gedaan wordt met behulp van programmeerbare logica.
Iq speelt geen rol. interesse wel...
@timmie : sssst . stil ...
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
IQ speelt geen rol... dus Corry Konings Bonnie st.Clair (sorry Corry
) kan je book ook gewoon lezen? 
[Bericht gewijzigd door flipflop op (22%)]
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Vandaag is hier ook de Elektor in de brievenbus gevallen, er zat een flyer bij van een interessant boekje, die ik maar eens ga bestellen. Ziet er weer heerlijk uit!
- - big bang - -
Arjan Swets
cnc filmpjes op Http://www.arjan-swets.com
ook hier gelijk besteld.... kan haast niet wachten tot ik kan gaan lezen...
Ik heb dat visual basic boek ook, en ondanks dat het engels is leest het lekker weg....
straks een hele boekenplank F_E
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
stecj366
Sonar is meer dan Ping...
Heb hem ook besteld, als naslagwerk zeg maar, maar ook vooral voor de stukken over real world interfacing. Ben eens benieuwd 
Als ik dit bestel, krijg ik dan ook een pdf? Dat zoekt namelijk wat beter en als je altijd enkel je laptop bij hebt.
Of is dit totaal niet mogelijk?
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Op 19 augustus 2009 11:12:43 schreef free_electron:
nu nog een lange warrige baard groeien ...
LOL
Vincent breadbeard... in laagjes geknipt: 16 layer
Is uncle Bob breadbeard uwe nonkel? 
Op 18 augustus 2009 08:54:37 schreef Arjan Swets:
straks een hele boekenplank F_E
Boek 2 inmiddels al, mijne fantasie begint alweer te werken: een gewone reeks, een silverline reeks, een goldline reeks boeken, en een beperkte oplage collector items... alle over andere onderwerpen.
Ideeen waren er al: een volgende boek over VB en ook hier en hier iets! Maar rust eerst maar eens uit hé makker. Je hebt het verdient.
- - big bang - -
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Waarschijnlijk niet. leverbaar in week 38 http://www.elektor.nl/products/books/microcontrollers/programmeerbare-…
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 27 augustus 2009 20:58:19 schreef Jeroen Boere:
Heeft iemand dit boek besteld heeft deze al binnen gehad??
Ik gok dat Free het wel thuis heeft staan
Maar of dat hij dat besteld heeft 
:p