Op 16 februari 2010 09:40:21 schreef fred101:
minivoeding
Ehm, typfout?
Dit topic is gesloten
Op 16 februari 2010 09:40:21 schreef fred101:
minivoeding
Ehm, typfout?
@pros: hoe monteer je die LEDjes verend? En zijn ze vastgelijmd op de knopjes?
De montage van de LED's kan je duidelijker zien in een ouder topic
Breken de pootjes van de LED's niet na lange tijd ?
Golden Member
Dat stopcontact zit niet op de hoogspanning. De variac gaat via een schakelaar van 10A naar , of de wcd of naar de hoogspanning. Die twee verzonken zwarte en rode veiligheidsbussen naast de wcd is voor de 0-1000V.
Waarom zo groot ? Waarom niet ik had die voeding al. Die zat in een andere kast, die was door iemand anders gebouwd mbv beldraad, veel plakband en meer wazige dingen. De schakelaar was rot, de mA meter deed het niet enz. Ik was nog steeds van plan die opnieuw te bouwen dus dat heb ik nu gedaan met wat extra mogelijkheden.
zo groot? ja, bij jou past hij zo wel tussen de rest van je apparatuur. Anders zou jij hem niet meer terug kunnen vinden maar ik zou toch even wat versteviging aan moeten brengen denk ik.
Breken de pootjes van de LED's niet na lange tijd ?
Door metaalmoeheid, bedoel je? Waarschijnlijk wel, na tientallen jaren. Die mini-druktoetsjes hoef je maar 0.3mm in te drukken om contact te maken. De mate waarin de LED-draadjes doorbuigen is dan ook minimaal.
@fred: mooi bakbeest heb je daar. Wat het front betreft: als dat groter is dan A4, kan je het in een copycenter afdrukken, en daar lamineren.
met een kleine laminaat machine kan je ook a3 lamineren kost bijna niks (20 €)
Een tikkeltje geel hier-en-daar zou niet misstaan...
Maar hoe zag hij er eerst uit?
iig ziet het er nu goed uit, Leime
@Pros:
Dan past het niet meer bij de rest
@Leime: Dat wil je niet weten!
Doe dan maar rood
gewoon groen, of een eng kleurtje blauw voor TJgroen of TJblauw.
nog even en we kunnen een CO kleurenpallet opstellen.
KiF, wat doe je ons toch aan? Eerst wat schijven tonen, en vervolgens wat raar spul dat op die schijven gemonteerd zit. Zonder een woordje uitleg?!
Dat wordt weer een slapeloze nacht...
Moderator
Alsof jij daar wakker van ligt..
Als ie af is, dan gaat ie mee naar Rosmalen.
ik wil het wel weten:)
ik zal wel slapen hoor, daar niet van maar het ziet er interessant uit:)
Golden Member
Nee ik denk zelf een ufo .
Kan haast niet wachten tot van mijn kant mijn projectje af is en jullie m kunnen aanschouwen .
Alleen ik kom tijd tekort .
Op 16 februari 2010 22:47:16 schreef pientertje:
t was toch een moodlight?
moodlight/power_06s.jpg
Moodlight voeding neem ik aan.
Op 16 februari 2010 23:20:30 schreef daandc:
Alleen ik kom tijd tekort .
Tja, wie niet...
Op 16 februari 2010 22:06:08 schreef Technojunk:
@Leime: Dat wil je niet weten!
Dat is zeker een vooruitgang!
Ik zie een vrij forse trafo, een gelijkrichter met condensators onderop de foto, en een of andere schakelende voeding (schakelende stroombron?) met een spoel die behoorlijk wat stroom kan hebben, aan de draaddikte te zien.
Dit topic is gesloten