Show your projects! Part 17.

Dit topic is gesloten

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

@pros: hoe monteer je die LEDjes verend? En zijn ze vastgelijmd op de knopjes?

"If a rocket goes up, who cares where it comes down." - Wernher von Braun

De montage van de LED's kan je duidelijker zien in een ouder topic

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Breken de pootjes van de LED's niet na lange tijd ?

Den Dries www.hulens.be
fred101

Golden Member

Dat stopcontact zit niet op de hoogspanning. De variac gaat via een schakelaar van 10A naar , of de wcd of naar de hoogspanning. Die twee verzonken zwarte en rode veiligheidsbussen naast de wcd is voor de 0-1000V.

Waarom zo groot ? Waarom niet ;-) ik had die voeding al. Die zat in een andere kast, die was door iemand anders gebouwd mbv beldraad, veel plakband en meer wazige dingen. De schakelaar was rot, de mA meter deed het niet enz. Ik was nog steeds van plan die opnieuw te bouwen dus dat heb ik nu gedaan met wat extra mogelijkheden.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

zo groot? ja, bij jou past hij zo wel tussen de rest van je apparatuur. Anders zou jij hem niet meer terug kunnen vinden :P maar ik zou toch even wat versteviging aan moeten brengen denk ik.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Breken de pootjes van de LED's niet na lange tijd ?

Door metaalmoeheid, bedoel je? Waarschijnlijk wel, na tientallen jaren. Die mini-druktoetsjes hoef je maar 0.3mm in te drukken om contact te maken. De mate waarin de LED-draadjes doorbuigen is dan ook minimaal.

@fred: mooi bakbeest heb je daar. Wat het front betreft: als dat groter is dan A4, kan je het in een copycenter afdrukken, en daar lamineren.

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

met een kleine laminaat machine kan je ook a3 lamineren kost bijna niks (20 €)

Frontpaneel eens een revisie gegeven:
http://technojunk.nl/upload/photos/thumbs/nieuwfront_01.jpg

Past het weer mooi bij de rest :)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Een tikkeltje geel hier-en-daar zou niet misstaan... :-)

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
leime

Golden Member

Maar hoe zag hij er eerst uit? ;)

iig ziet het er nu goed uit, Leime

klein is fijn

Moderator

Lege printjes zijn leuk, volle zijn leuker:

http://www.kleinisfijn.nl/co/moodlight/power_06s.jpg http://www.kleinisfijn.nl/co/moodlight/power_05s.jpg

@Pros:
Dan past het niet meer bij de rest :p

@Leime: Dat wil je niet weten!

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel? Laatste Project = = > Router lift

gewoon groen, of een eng kleurtje blauw voor TJgroen of TJblauw.
nog even en we kunnen een CO kleurenpallet opstellen.

KiF, wat doe je ons toch aan? Eerst wat schijven tonen, en vervolgens wat raar spul dat op die schijven gemonteerd zit. Zonder een woordje uitleg?!
Dat wordt weer een slapeloze nacht... :-)

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
klein is fijn

Moderator

Alsof jij daar wakker van ligt.. ;)

Als ie af is, dan gaat ie mee naar Rosmalen.

ik wil het wel weten:)
ik zal wel slapen hoor, daar niet van maar het ziet er interessant uit:)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Vraag het me ook af wat KIF aan het maken is.

Nee ik denk zelf een ufo .:P

Kan haast niet wachten tot van mijn kant mijn projectje af is en jullie m kunnen aanschouwen .

Alleen ik kom tijd tekort .

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!

Op 16 februari 2010 22:47:16 schreef pientertje:
t was toch een moodlight?

moodlight/power_06s.jpg

Moodlight voeding neem ik aan.

If you want to succeed, double your failure rate.
leime

Golden Member

Ik zie een vrij forse trafo, een gelijkrichter met condensators onderop de foto, en een of andere schakelende voeding (schakelende stroombron?) met een spoel die behoorlijk wat stroom kan hebben, aan de draaddikte te zien.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Dit topic is gesloten