Rosmalen 2011

Henry S.

Moderator

Een glaasje Glenfiddich en dan ook plat, 7 uur vertrekken.

Tot morgen!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Een glaasje melk :) en dan Plat. Half 9 wordt ik opgehaald en dan richting rosmalen!

tot morgen iedereen en vroeg naar bed >:)

Ik ga ook maar is slapen 7 uur op, 8:30 vertrekken op de scooter naar Rosmalen(lekker dichtbij).

Welterusten tot morgen allemaal;)

Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl

Een glaasje shalgam :). en dan half 6 wekker :P moet 2 matties ophalen 1 uit ulft andere tilbur ewil ik in aalten woon maja tot morgen co

DIPLOMA: asistent monteur nivo 1, monteur consumenten elektronica nivo 2. CERTIFICAAT: witgoed monteur, vca, rijbewijs B/AM......en zwemdiploma A, mijn eerste gerepareerde apparaat was snaartje vervangen in onze cassette speler toen ik 9 jaar was. :)

tot morgen!

kben te herkennen aan men nike's en een zwart hardcorepetje (jaja, die rampetamp muziekstijl):+

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Op 12 maart 2011 00:57:41 schreef electro_freakz:
tot morgen!

kben te herkennen aan men nike's en een zwart hardcorepetje (jaja, die rampetamp muziekstijl):+

eindelijk iemand die goeie muziek heeft :P

DIPLOMA: asistent monteur nivo 1, monteur consumenten elektronica nivo 2. CERTIFICAAT: witgoed monteur, vca, rijbewijs B/AM......en zwemdiploma A, mijn eerste gerepareerde apparaat was snaartje vervangen in onze cassette speler toen ik 9 jaar was. :)
High met Henk

Special Member

aanhangertje aangekoppeld, pendulum in de CD speler: CU @rosmalen

* High met Henk hits the road!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
help

Golden Member

Goedemorgen CO .. allemaal een fijne dag, en tot op de stand !

goedemorgen co
...
tot straks op de rosmalen/stand

Hugo Welther

Moderator

Iedereen ook een goede morgen.

Tot straks in Rosmalen.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Een goede morgen iedereen. Ik kom misschien later, Techno heeft wat problemen onderweg met zijn auto :(.

tot ziens @ rosmalen

Ik zal ook nog eens van de partij zijn
(blonde kerel die zijn haar nooit goe ligt ;) )

My Tube is bigger then yours
Shiptronic

Overleden

Iemand nog wat vergeten ? nu roepen >:)

Tot zo.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op zaterdag 12 maart 2011 08:38:32 (12%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

we staan nu te wachten tot de deur opengaat :D laat het event beginnen

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them." - Albert Einstein

Weer terug. Volgend jaar ga ik later, na de middag i.p.v. voor de middag.

Weinig bijzonders gezien

Ik ben ook weer terug. Dit jaar was de derde keer voor mij en was er dit keer redelijk vroeg...stond in de file vanaf de snelweg :(

Vond het wel aardig dit jaar, maar niet heel spectaculair...

Paar kleine dingen gekocht (zeners, lcd's 2x16, printplaat om te etsen, 18m flatcable, printerswitch kastjes)

nou dat was rosmalen weer. weer lekker in de file gestaan voor de deur, maar toch om ca half 10 binnen.

Vooral wat bakjes bij gevuld:
voorraadje krimpkous (de vorige raakte leeg, en het bakje is best handig
2 plastic behuizingen (grijs en zwart) (van dezelfde engelsman als bij de lichtmis)
diverse zekeringen (100, 125, 250, 500, 1000, 2000, 4000mA)
10 stuks relais (5 en 12v)
10tal printkroonsteentjes
diverse zeners (3V3, 4v7, 5v6, 6v8)
30 tal 1n4148 en 1n4002
10x 100uF 63v elco
6x 2200uF 50v
3x 4700uF 50v
20 stuks bc560
5 ic voetjes (20 pin)

verder nog:

schroevendraaier met 32 bitjes, vooral elektronica bitjes, kleiner torx, driehoek etc.
een zakje FeCl3 van MAH
en CO gesponsord met een buisje smd weerstanden (1206) en 4 printplaten

en voor mijn labo:
19" 3He behuizing, helemaal nieuw (plastic zit nog op het alu)
2 netschakelaars
12v 3.5A smpsje. wel leuk als vaste voeding in mijn labo, was toch maar 2 euro (evt nog een stroombegrenzing ervoor)
4tal stekkerbusjes (banaan)

Dit keer gelukkig geen autoschade, alleen wel mijn scoop kapot. die pm3207 die ik ging verkopen... die viel om onderweg. en van alle kanten die hij op kon vallen viel hij net op het bagagerekje onder de bijrijdersstoel. in plaats van het hapje uit de behuizing aan de voorkant is dat nu doorgezet tot de hoek. en de bovenkant heeft een enorme barst+ stukje weg...
balen...
[ik post vanavond wel een foto ervan]

Het ontbrekende stukje zoeken en (goede) lijm doet wonderen.
Ben al een tijdje terug, niet veel gescoord naar mijn gading.
Wat Eneloop accu's met een lader voor mijn fotocamera flitser.
Wel natuurlijk wat 'oude' gezichten ontmoet en met nieuwe kennis gemaakt dus was best gezellig.

Ik miste wel het broodje Unox, stond nu een ijskraam.

I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.

Die Unox tent stond een stukje verder in de hoek...

Aacchhh, wat een onbenul ben ik toch.

Gelukkig heb ik noch een Unox swans in de vriezer :9~

/e
Even snel wat pistoletjes halen.
e/

[Bericht gewijzigd door VanDee op zaterdag 12 maart 2011 17:21:28 (19%)

I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.

Ben ook weer terug. Heb niet veel gekocht omdat ik niet veel nodig had. Onder andere wel zo'n laptop van die Nigerianen(?) gekocht. Ik heb er geloof ik geen verkeerde koop aan, de accu is nog redelijk en de ubuntu-installatie draait al :)

Ook heb ik zo'n AVR32 bordje gekocht voor 2 euro. Achteraf heb ik er spijt van dat ik er niet meer gehaald heb, mocht ik nog digitaal aan de slag willen dan vind ik het een mooi vertrekpunt. Er is een stuk meer mee mogelijk dan ik dacht.
Als er nog over zijn, dan wil ik graag nog een aantal van die dingen overkopen (desnoods tegen een hoger tarief).

ohja, en Fred, Mans en Henry, en iemand met zonder een meetzender :+ (naam is me ontschoten) tegengekomen bij de stand...

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

Ik ben ook al weer even thuis.. Na wat start problemen toch nog een leuke dag gehad;)

Het volgende binnen gehaald:
Voeding
Behuizing
Koelblok
Tinzuiger
LED Matrix bord van Baco
Paar kleine dingen voor ene maat van mij
Krimpkous set

voor 35,- en entree:D
niet slecht vind ik.

Brian

Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl

Hoop gezien, hoogtepunten vond ik toch wel de tesla-coil op de CO-stand en de saucijzenbroodjes. Die unox-kraampjes vond ik maar stinken.

Leuk om een aantal van jullie eens in het echt te zien.

De oogst is beperkt: twee voedingskitjes, twee zakjes elco's van de CO-stand, twee strips met knoopcellen van een grappenmakende duitser en twee trafo'tjes van 24V/2A, die ik voor een euro per stuk niet kon laten liggen.

Heel lang lopen twijfelen tussen zo'n grote loep of een cameraatje voor het fijne soldeerwerk, uiteindelijk geen van beide gekocht.

Helaas niet gevonden: huiskamer-goedgekeurde behuizing voor een versterker.

Ik ben ook weer thuis geraakt. Viel nog mee, anderhalf uurtje onderweg.
Ik heb eindelijk het PWM kitje vast gekregen, sinds verleden jaar probeerde ik die al te bemachtigen (kon toen niet naar Rosmalen komen).

Beste koop zijn denk ik toch wel de 2 trafo's met 3x10V voor 50cent/stuk. Niet de meest ideale spanning, maar goed genoeg voor een hulpvoeding.

Tevens een 2U behuizing meegebracht voor 5 EUR. Oorspronkelijk was deze bedoelt voor de CO labvoeding, maar daar is hij waarschijnlijk veel te groot voor. Ben aan het denken om er een combinatie actieve load, labvoeding, ... van te maken.

Ook een kleine miskoop gedaan aan een zakje (zeker 100 stuks) SMD capacitors uit een grabbelbak. Formaat 5050 of zoiets. Gezien het formaat dacht ik dat het grote waardes zouden zijn. Helaas zijn het gewone 100nF dingen. en vanwege de afmetingen vrij onbruikbaar.

[Bericht gewijzigd door Gyrbo op zaterdag 12 maart 2011 17:53:34 (16%)

Aha toch nog iets nuttigs. Bij die engelsman om de hoek bij de co stand 2 draaispoel volt meters van een cm of 15 meegenomen. waren 0 - 60 volt. Na snelle weerstands aanpassing doet ie 0 - 12 v.

mooi demonstratie matteriaal voor mijn educatief programma voor het basisonderwijs.