Sommigen weten al dat "Max" (BNr) ook mee komt, mits ik hiervoor nog ruimte heb.
Die robot is wel niet helemaal door mij gebouwd, maar best een leuk ding om te zien.
Hoe is het lossen van wagens s'morgens geregeld?
RoboticPro
Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl
@Kareltje vanaf hoelaat ben je aanwezig? want jou wil ik natuurlijk niet
missen met mijn intresse in robotica 
Ik heb nog een labvoeding van het merk GW.
2x0-30volt 0..3 amp limiter. en twee onafhankelijke 5 volt aansluitingen.
Labvoeding is afkomstig van een opleiding electronica, waar de docent blijkbaar niet alles helemaal onder controle heeft gehad. Zichtbare schade voorzijde : krassen, wat zwart geblakerde draaiknoppen (denk aansteker onder gehad) .
(zie foto).
Variabel deel werkt naar behoren, rechter 5 volt aansluiting brand het overload ledje bij.
duidelijk voor de hobbyist, die deze voeding een nieuw leven wil geven.
is dit iets als donatie aan CO ?
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
skysoft... hoeveel wil je ervoor hebben?
heb de mijne, mijn enige tevens, recent opgeblazen.
een voeding is zo cruciaal als een soldeerbout, dus hobbyzaken liggen tijdelijk lam.
ik ging op rosmalen een trafootje zoeken om iets dergelijks te maken, maar dat frontplaatje kan ik wel oppoetsen denk ik.
[Bericht gewijzigd door The Engineer op (77%)]
@TechnOoB12:
geen idee, maar opbrengst gaat naar CO, dus doe eens een goed bod 
(verder geen druk van andere forumleden hoor....
)
Houd wel rekening met het feit dat het ding zwaarder dan 10Kg is (iets van 12). verzenden is dan best duur, iets van 14 euro ofzo...
Mail anders even..
//edit: haakje vergeten, programmeurs tik om dat te willen fixen..
[Bericht gewijzigd door Skysoft op (11%)]
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Als donatie zeker welkom. Als je zelf naar de beurs komt kun je hem meenemen en bij de stand droppen (TechnOoB12 zal er ook zijn, indien er een redelijk bod is kunnen we dat ding reserveren natuurlijk).
Mocht je zelf niet komen, wil je dan ZSM contact opnemen met Chuckie, want die gaat morgen waarschijnlijk het land door en misschien komt hij nog in de buurt.
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
@Jochem
Het is inmiddels niet meer waarschijnlijk, morgen ben ik de hele dag onderweg.
Daarom de oproep opnieuw, mensen, als je iets voor CO te doneren hebt en het is te zwaar of te lomp of te veel om zelf mee te nemen naar Rosmalen, of je gaat zelf niet naar Rosmalen, mail me vandaag nog even.
Ik zit overal door Belgie en Nederland morgen, de route zoals die er nu ligt is pas een kleine 800km.
Dat moet beter kunnen anders verbreek ik mijn record niet 
Jochem
Oh, dus je bent overál in de buurt morgen? Dan kun je mooi gelijk even die 16A-automaten hier op de zaak toch omruilen voor 20A exemplaren. 
Die airco-mannen hadden gelijk met hun 20A-aanbeveling namelijk: 16A blijkt niet genoeg (trippen na een paar minuten op de verwarmings-stand).
edit: Alle gekheid op een stokje, dat hoeft morgen natuurlijk niet, maar ik had je altijd nog eens willen vragen langs te rijden als je in de buurt was en moest er nu ineens aan denken.
[Bericht gewijzigd door Jochem op (25%)]
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Weet niet of ik vandaag nog tijd heb om in Maastricht langs de TU te gaan.
Maar zal dit zo snel mogelijk oplossen...
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Je hebt mijn adres, je mag hier ook voor een kop koffie komen.. krijg je zelfs nog wat trafo's mee als extra ballast voor de terug weg.
800km zal je niet voor niks rijden, de stand zal daardoor vast goed gevuld worden. succes!
Jochem
Op 1 maart 2012 13:04:14 schreef chuckie:
Weet niet of ik vandaag nog tijd heb om in Maastricht langs de TU te gaan.
Maar zal dit zo snel mogelijk oplossen...
Ah, das waar ook, jij gebruikte standaard niet dat Hager spul he? No hurry, komt wel. Voorlopig staan die dingen toch weer effe niet aan.
Oh, en koffie kun je ook zonder automaatjes krijgen, je weet het pand te vinden.
Of vanaf laat in de middag in Arnhem natuurlijk. 
falaigai
Leren kan je alleen maar door te Doen
Op 1 maart 2012 23:14:56 schreef falaigai:
Is er toevallig nog iemand die een kitje heeft van de CO voeding ?
Alvast bedankt !
KOmt ie nou mee, heb de mijne net allebei verkocht...
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Op 2 maart 2012 11:35:08 schreef AC/DrieC:
Zou de Raspberry Pi op de beurs al verkrijgbaar zijn ?
Joh, dat zou een wonder zijn! Sowieso is het niet een artikel wat je snel op een radio markt zult vinden. Daarnaast loopt er nu een inschrijving voor toekomstige levering (Farnell en RS). Dus zo ruim voorhanden zijn ze nog niet, helaas.
RoboticPro
Ik denk dat het ook niet mag als je veel computer onderdelen verkoopt dan word deze persoon van de beurs verwijderd. (Weet niet of dat hiervoor ook telt)
LUCB
De zon is de mooiste krachtbron die er is lb
het is vandaag stilletjes op het forum 1 week voor radiobeurs, ik zou graag komen zoals verleden jaar met het openbaar vervoer,maar vermits ik van Belgie rond Leuven kom is het probleem dat wanneer ik iets groter maar interessant tegenkom kan ik het niet meebrengen, is er niemand uit de streek die eventueel iets voor mij wil meebrengen naar Belgie
RoboticPro
Nou ja het is waarschijnlijk de stilte voor de storm!
Deze week zal het topic denk ik wel actiever worden als
die kriebels weer erger worden.
dat probleem heb ik dit jaar ook, ik kom op de motor zaterdag
edit:
maar dan moet ik wel zeggen dat ik vooral voor de gezelligheid ga.
loop wel even rond en neem wel wat klein grut mee, maar verder verwacht ik geen groot spul.
[Bericht gewijzigd door timberleek op (58%)]
pa0fmy
Overleden
Ik ben jaren achtereen standhouder geweest. Vooral toen het nog in de oude Brabanthallen was. Altijd veel plezier aan beleefd en leuke demo's gedaan. Helaas ging elk jaar de omzet omlaag en werden de stands duurder. Vooral toen de Euro kwam. Het inruimen van de stand werd een ware ramp. Idioten parkeren hun auto zo dat je altijd ver moet lopen en overal omheen moet. Alleen is het niet meer te doen omdat je steeds je stand alleen moet laten om de volgende dozen uit de auto te halen. Ook rijden er lui als gekken met karretjes rond tussen de auto's door en menige auto is beschadigd. Ook werden we later gehinderd o.a. door het doorknippen van kabels van onze domo's. (het staat nog ergens op een videoband die ik mee liet lopen tijdens de beurs) Later heb ik nog als kaartjescontroleur bij de entree gestaan en als polsbandjescontroleur bij de roldeuren. Daar ben ik ook mee gestopt. Het tocht daar altijd als de zenuwen en bij die honderden handelaren en te controleren polsen is er altijd wel eentje met een virusje. De combinatie virus en tocht zijn een prima garantie om daarna een weekje ziek te zijn. Mijn werkplaats en huis staan helemaal vol met allerhande zaken die ik nog af moet maken of waar ik nog een klant voor zoek en kleine onderdelen bestel ik via E-bay. Scheelt me entree en parkeergeld (samen € 15)en consumpties. Iedereen die wel gaat wens ik natuurlijk heel veel plezier. Maak er een mooie dag van ! Frans.
Simpleman
Niets is onmogelijk het is alleen nog nooit met succes geprobeerd.
Had eerst niks nodig.
Wilde ook eens bij de CO stand kijken.
Maar nu begint het te kriebelen.
Denk dat ik toch maar een verlanglijstje ga maken.
Blijft leuk om bij de verschillende stands rond te neuzen.
Ik kan tot spijt van het thuisfront wel van alles meenemen.
In de auto meer plaats voor storage als thuis 
Hier staat echt alles vol.
De laatste keer dat ik geweest ben, was ook nog in de Brabanthallen.
Wat ik me van toen aan aankopen herinner, waren vooral de Elektuur halfgeleidergidsen. Maar ik ben ook wel eens met een (zelfbouw) diskettecontroller met 5"25 drive voor mijn ZX-spectrum thuisgekomen.
Voor de aankopen hoef ik niet te gaan... hooguit voor die dingetjes die via internet lastig verkrijgbaar zijn.
Ik zit wel te denken om even naar al die mede CO-ers te gaan kijken. Maar vrees dat ik dan toch met zakken vol onderdelen thuiskom...