Op 21 september 2012 12:43:31 schreef Henry S.:
Ik ben er tussen 9:30 en 10:00.
Da's ook kort...
Op 21 september 2012 12:43:31 schreef Henry S.:
Ik ben er tussen 9:30 en 10:00.
Da's ook kort...
Golden Member
Goeiedag, ik dacht dat ik aantrekkelijk was maar nu ik deze co collegae heb mogen aanschouwen...
Wie bakt er morgen die pannenkoeken?
Golden Member
Dat doen ze voor je, Lichtmis heeft ook een pannenkoekenrestaurantgedeelte (3xWordfeudwaarde).
ik ben er ook waarschijnlijk.
Golden Member
Kom naar alle waarschijnlijkheid ook nog wel even kijken. Niets specifieks nodig maar wie weet wat ik daar nog tegen het lijf loop !
Moderator
Op 21 september 2012 14:05:56 schreef Schimanski:
Volgens mij hadden wij altijd onderling 144.375
Dan houden we toch 144.375 aan. Kunnen we altijd nog afspreken om QSY te gaan. De RAZ-members uit Zoetermeer hebben nl. 144.350 gekozen.
Helaas door drukte met het werk moet ik verstek laten gaan:(
Overleden
He Paul, voor ons erg jammer voor jou hoop ik dat het goed gaat 1
Kan iemand 1 of een aantal : Atmega88 mee brengen tegen normale vergoeding ?
Golden Member
Op 21 september 2012 20:13:30 schreef Hugo Welther:
[...]
Dan houden we toch 144.375 aan. Kunnen we altijd nog afspreken om QSY te gaan. De RAZ-members uit Zoetermeer hebben nl. 144.350 gekozen.
Ik ben al heel lang niet meer QRV geweest op 2m, maar dat is toch een ssb DX segment? Daar ga je toch niet met fm porto's zitten??
Anyway, ik ga morgenvroeg 21km hardlopen dus geen Lichtmis. Ik ga *waarschijnlijk* wel naar La Louviere. Nog mensen die meewillen vanuit Eindhoven?
Moderator
Op 21 september 2012 20:13:30 schreef Hugo Welther:
[...]
Laten we maar 145.375 aanhouden Die frequentie heb ik als simplex kanaal in het geheugen van de Jingtong teruggevonden.
Idd zitten we anders in het SSB DX segment.
Op 21 september 2012 15:12:37 schreef Jochem:
[...]Da's ook kort...
Scherp... maar hier gewone spreektaal.
Overleden
Golden Member
Vanochtend geweest en nu dus al weer even thuis.
Toch nog wat leuks op de kop getikt ondanks dat ik eigenlijk nergens naar op zoek was
Een Extron VSC 500
Voor de prijs van welgeteld €20,- terwijl een demomodel http://www.klundertmuziek.nl/45598-Scan-Converters-en-Scalers-Extron-V… iets meer op moet brengen ...
Net even getest en gewoon volledig werkend !
En van Krattenboer een kistje van 30*40*33 met zes inzetbakken.
Op 6 oktober as. is er een Radio-onderdelenmarkt in de bloemenveilinghallen te Eelde, lees ik op http://pi9a.pamicrowaves.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=….
Is het aanbod ongeveer hetzelfde als de Radio-onderdelenmarkt in De Lichtmis?
Golden Member
Neen, veel minder.
Wel redelijk gezellig maar naar schatting, een/ derde van het aanbod in meppel.
Jammer dat de Radio-onderdelenmarkt niet naar Zwolle zelf verplaatst wordt. Is veel beter met openbaar vervoer te bereiken dan De Lichtmis.
vandaag ook nog even drie en een half uur rond gelopen.
de buit. 1 micro SD card naar USB adaptertje.
1 oprolbaar toetsenbord, Tikt klote, maar is wel handig voor 2 euro. Over de kleur roze zal ik het maar niet hebben. Mijn vader had al als excuus bedacht dat het voor mijn dochter is.
1 grafisch display.
3x Cisco PIX 506E Alleen nog even DC pluggen zoeken of er aan fabrieken.
1 gereedschapstasje en een pannekoek.
Golden Member
en een pannekoek.
Nieuw of 2ehands ?
Ben jaloers Maar heb toch de voorkeur gegeven om verder te werken aan mijn werkhok/garage, hoop dat voor kerst toch klaar te hebben.
Groeten, Bram
de pannekoek was nieuwe hands:-p. Ik hoop ook nog in mijn vakantie mijn werkruimte weer op orde te hebben. Voorlopig heb ik de hoeveelheid spullen van de lichtmis in de perken weten te houden, ik moet ook nog ruimte overhouden voor de dag van de amateur
Leuke sfeerfoto's van een gezellig clubje
Erg gezellige dag gehad met een prima weertje. Nadien zoals te zien nog een pannekoek gedaan met de overblijvers.
Buit:
-Sorteerkoffertje met velerlei adereindhulzen voor slechts 5 euro.
-Eurorackje met een paar voedingsmodules
-Koelgas (niet op Lichtmis, maar afgevuld in m'n auto airco door shiptronic op de weg terug )
Mijn buit :
Een voedingsprintje ter evaluatie (van een Belgische verkoper)
Datasheet van de controler:
http://www.ti.com/product/tps40057
Krijg ik er nu ook 5 ?
Wie weet....
Nou had ik gezien je nick altijd gedacht dat je die taal wel zou beheersen