Lichtmis 2013

http://www.stichtingrom.nl/stichtingrom.nl/Fotos_files/Media/DSC_1023/thumb.jpg http://www.uploadarchief.net/files/download/lichtmis-kaart.png

Zoals ook te lezen in de veelbezochte Nieuws sectie van circuitsonline, is er ook dit jaar weer onderdelen markt bij De Lichtmis.

Op zaterdag 28 september in Nieuwleusen op het parkeerterrein van chauffeurs-/wegrestaurant "De Lichtmis".
Klik voor de route.

Traditioneel de grootste buiten-radio-markt van ons land, met veel mooie tweedehands, maar soms ook nieuwe spullen. De term 'radio markt' is daarbij wat achterhaald; denk aan componenten, maar ook gebruikte apparatuur (van buizenradio tot laptop, van scoop tot soldeerbout), en alles daar tussenin. Voor elk wat wils, gegarandeerd. In de topics van voorgaande jaren (2011 2012) kun je - al dan niet met nog werkende foto's - een indruk krijgen van het aanbod, in de vorm van ieders buit aan het eind van de dag.

Toegang is gratis, en als het daags ervoor niet te hard geregend heeft kun je op het nabijgelegen weiland parkeren voor (naar ik meen) 1 euro correctie van Henry S. hieronder: 2 euro (nog steeds schappelijk) .

Meer informatie op de site van Stichting ROM. http://www.uploadarchief.net/files/download/x-lichtmis-004.jpg

Ik ben erbij, wie nog meer?

If you want to succeed, double your failure rate.
haasje93

Golden Member

Als het goed is ben ik ook weer van de partij. Als ik niet hoef te werken tenminste.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Tidak Ada

Golden Member

Als ik (deels) met iemand kan meeliften (Ik kom uit de richting Bergen op Zoom) dan kom ik graag. Ik moet echter 's-avonds door naar Nijvel voor de beurs in La Louvière. Daarom wordt het me te ver om alles zelf te rijden.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Count me in.
Hierbij ook graag nog even een bestelling: mooi weer!

@sparky hieronder: Hebben ze al lang geleden een uitvinding voor gedaan.

Edit: Zoals t nu lijkt is mijn afvaart uiterlijk om 3 uur, dus gene pannekoek voor mij. Tja, lastig zo zonder eigen auto..

Als iemand nog iets heeft liggen voor een betrouwbare vloeistof-niveau meting hoor ik het graag. (bij voorkeur 12 of 24 volts industrieel)

[Bericht gewijzigd door MAH op vrijdag 20 september 2013 14:47:22 (16%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

En iets tegen de zeiklucht, alsjeblieft...

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Hewlett

Honourable Member

Ik ben er ook, tenzij het snertweer wordt zoals gisteren hier :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Tidak Ada

Golden Member

Snert kun je er krijgen, hoor ;-)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Henry S.

Moderator

Aanwezig!

Het parkeren op het veld kost €2.

Pannekoeken na?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Zijn er mensen uit amersfoort en omgeving die gaan ?
Ik zou graag gaan, maar heb geen transport :-(

ps, ik kom uiteraard vanwege de pannekoeken :P

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Hugo Welther

Moderator

Ben er ook!

Mede om een pannekoek te scoren na afloop.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Schimanski

Golden Member

Yep, zal ook een pannenkoekje komen prikken (nadat ik op de beurs heb rondgestruind). Hopenlijk ook weer mooi weer die dag.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Shiptronic

Overleden

bij wel en wee , ook aanwezig en natuurlijk een beschuitstuiter scoren ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
haasje93

Golden Member

Is er ook iemand waarmee ik zou kunnen mee rijden vanaf omgeving alteveer / veendam?
Normaal zou ik met mijn pa gaan maar die kan niet.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?

Je zult wel niet deze Alteveer bedoelen, waar ik langs kom als ik de snelweg richting Lichtmis op moet.

Veendam is helaas ver uit de richting.

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Helaas, La Louvière verplicht mij, maar is een mooie compensatie en nog dichterbij ook. Volgend jaar beter.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
haasje93

Golden Member

ja helaas, ik bedoel alteveer bij stadskanaal.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?

Ik krijg er honger van!

Als het weer meezit dan blijf ik ook weer voor de pannenkoeken na afloop (maar ik ga er niet een druilerige dag voor uitzitten).

Eigenlijk een onnodige opmerking, want het is altijd goed weer bij De Lichtmis.

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Zie hier:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Meppel/4057171 ;)

Ik zal het 5 graden warmer hebben, maar moet binnen ronddolen:
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/La-Louviere/4055111

Toch zal ik de Lichtmis missen...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Henry S.

Moderator

Op 23 september 2013 22:03:51 schreef haasje93:
ja helaas, ik bedoel alteveer bij stadskanaal.

En ze zeggen dat ik in een uithoek woon...

Op 24 september 2013 11:48:21 schreef Rd12tf:
Ook weer aanwezig ... :-)

[afbeelding]

Zo... je bent heel wat van plan. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/smilies/animaatjes-smilies-26154.gif

Op 24 september 2013 11:53:03 schreef Jochem:
Eigenlijk een onnodige opmerking, want het is altijd goed weer bij De Lichtmis.

Op een plensbui na is het altijd droog geweest.

Heeft iedereen z'n verlanglijstje al gemaakt?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
pietplof

Golden Member

Na tientallen jaren aanwezigheid dit jaar niet, zit in new york. Naar Apeldoorn en eelde natuurlijk wel.
Veel plezier en mooie koopjes voor iedereen.

festina lente

Ik zal er voor het eerst zijn. Ik doe mijn Co T-shirt wel aan ;)

Schimanski

Golden Member

Aart, we zullen je vast wel tegenkomen. Ons kun je niet missen... ;)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
haasje93

Golden Member

Hoelaat is de meeting morgen?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?