Het grote "Waar krijg ik dit onderdeel" topic Deel 4

Dit topic is gesloten

Ze zijn niet heel duur, daar ben ik helemaal mee eens. (En ik gebruik ook het liefst deze panasonics)
Maar het is ook een beetje afhankelijk van welke je nodig hebt en hoeveel. Als ik er bv 5 vervang in een smp met slechte elco's a 50 cent dan is het soms niet de moeite waard. En voor dat soort situatie was ik op zoek naar een eventuele vervanger.
Nadeel van farnell is dat ik nooit genoeg heb om er als particulier te bestellen. Of ik zou een hele collectie van verschillende waarde moeten kopen (wat wel het fijnste zou zijn, scheelt veel ergenis) maar ik heb zelf nu niet zo heel veel geld om ineens 50 euro of meer te investeren, helaas. Het liefst zou ik goede onderdelen gebruiken en daarin investeren maar ben aan het kijken of ik het kan.
Misschien is het een idee om een keertje een samenkoopactie te organiseren voor low esr condensators van panasonic. Per 50 of meer wordt de prijs ineens veel leuker ;-) En ze worden genoeg gebruikt in reparatie's dus wie weet...

Heeft Iemand enig idee hoe deze connector heet?

Het lijkt op een 4 pins mini-din. Maar is het nèt niet... Ik heb 'm wel volgens mij hier gevonden. Maar het liefste zou ik 'm op Farnell willen kopen (aangezien we voor m'n werk daar al een account hebben). Maar daar kan ik helaas niets vinden wat er op lijkt.

Ik meen dat het wel een 4-pins mini-DIN variant is. Maar dan dus wel met dikkere pootjes. Ze worden veel gebruikt voor voedingspluggen, bijvoorbeeld van een externe HD met 5V/12V combo.

Is deze bij Farnell het niet?

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 29 januari 2018 12:52:20 schreef Jochem:
Ik meen dat het wel een 4-pins mini-DIN variant is. Maar dan dus wel met dikkere pootjes. Ze worden veel gebruikt voor voedingspluggen, bijvoorbeeld van een externe HD met 5V/12V combo.

Is deze bij Farnell het niet?

Ziet er wel naar uit, Ik heb 'm besteld. We zullen zien of het 'm is.

Gek genoeg wordt hij gebruikt voor een druksensor (al onze andere meetapperatuur heeft wel mini-din daarvoor).

Dit topic is gesloten