@Titatommeke :
Bedankt voor de link. Ik heb er even rondgekeken, en ik krijg het idee dat ik zelf wat kan instellen. Dat zal natuurlijk afhankelijk zijn van de aansluitpinnen en de gebruikte ATMega. Het eerste wat me aangenaam verraste was dat ik eventueel ook de taal kan aanpassen naar het Nederlands.
Waar ik waarschijnlijk tegen aan zal lopen is dat het met Arduino moet. Ik denk dat ik binnenkort mijn eerste stapjes ga maken en zal daar ongetwijfeld nog op terug gaan komen.
@vincent1971 :
Dankzij je reactie denk ik er erg sterk over na om zelf een printje te maken (*), waarbij stepticks gebruikt worden (heb er nog een paar liggen). Dan wordt het makkelijk(er) uitwisselbaar en kan ik nog een paar wijzigingen doorvoeren (andere MOSFETs, connectors, UART-to-USB, etc.).
(*) In de afgelopen uurtjes heb ik een PCB-ontwerp getekend op basis van een schema van een "Melzi-clone" in Eagle :
Ik heb de .sch-file bijgesloten in dit bericht. Verder is het ontwerp zo goed als af. Ik zal het vannacht nogmaals controleren. Als ik geen foutjes zie, gaat de opdracht voor het maken van een PCB vannacht nog de deur uit.
Opm: Ik heb in het ontwerp rekening gehouden met een Atmega1284P in TQFP-, en MLF-behuizing.
@Rew :
(Reactie verwijderd na her-bestudering vraag / verzoek)