Dat dacht ik ook, de TS is aan het afbreken en Fatbeard zal die print aan het controleren zijn
Die print heb ik nog niet, maar (uiteraard) ben ik bezig met het vervolmaken van de laatste iteratie . En hoewel ik niets tegen microcontrollers heb doe ik de dingen het liefst op de klassieke toer, dus voorlopig ziet het er zo uit:
Ik heb alleen ook nog een baan...
Knipperen als beide inputs geactiveerd zijn gaat míj niet lukken zonder een karrevracht aan extra onderdelen, dat is met de voorrangsinstelling ook niet echt nodig. Maar als ik er goed over na ga denken vind ik vast wel een elegante oplossing...
Mijn plan is om deze laatste iteratie (los van de uitvoering: klassiek of microcontroller) op een smalle print te zetten die met een (nog te bepalen) aantal op een drager kan worden gestoken; een beetje zoals een PC met insteekkaarten op zijn kant.
Die drager krijgt dan de afmetingen van de oude print ('die' print ) met besturing- en voeding aansluitingen aan de bovenkant van het rek en de wisselbedrading aan de onderkant, drie draden per wissel (3-pins XH connectoren). Alles punt-naar-punt bedraad, dus geen aardlussen.
Maar eerst moet ik zeker weten dat ze beide werken.
Ze zullen vast beide werken, mits correct bedraad
Dat wil zeggen: geen (aard)lussen.