Op zaterdag 21 februari 2026 08:52:55 schreef flash2b:
[...]

Ik ga er niet heen, maar ben wel benieuwd wat je daar allemaal tegenkomt dus foto's zou ik zeker posten in dit topic.

Dat gaat goed komen!

Op zaterdag 21 februari 2026 07:13:30 schreef mel:
Ik ga denk ik zelf maar een radiomarkt houden. Ik heb zoveel zooi waar ik vanaf wil.. O-)

Ik doe wel mee, als ik mijn aanhanger maar bij de stand kan zetten. Voor hoeveel pallets heb je ruimte? Ik kan er in mijn aanhanger en bus een stuk of 6 kwijt. Als ik maar droog sta.

Even buiten de lol om: het zou wel aardig zijn om als CO iets te hebben voor verkoop.

[Bericht gewijzigd door Hoeben op (22%)]

Op zaterdag 27 december 2025 12:17:41 schreef flash2b:
Vervolg van Radiomarkt 2025.
PI4NOV in Aperloo: http://a34.veron.nl xx April/Mei 2026

Is hier iets over bekend? Ging eerder niet door vanwege gebrek aan vrijwilligers.

Op vrijdag 20 februari 2026 22:56:51 schreef revado:
Wie gaan er volgende week nog meer naar de Vintage en techniekbeurs in Nieuwleusen?
Daar is van alles te zien volgens de site.

https://www.vintageentechnieknl.nl/

Ik ga er met 2 mede CO leden naar toe.

Daar ga ik heen, die is altijd leuk.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (30%)]

Ondergetekende zal, mits het akelige griepvirusje afdoende zijn/ haar nek is omgedraaid, ook naar nieuwleusen afreizen.

Ha, dat zal gezellig worden, maar houdt die griep s.v.p. bij je (geldt voor idereen) ;)

Purmerent is twijfelachtig. Normaal heb ik alleen al 2-3 marktkraam tafels van 90cm×4m om de troep uit te stallen. Als het een belangstellingspeiling is, kan het, maar zoals het nu wordt voorgesteld heeft het m.i. geen toekomst.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (57%)]

Ik ga zaterdag ook naar Nieuwleusen. Het wordt mijn eerste beurs, ik ben benieuwd.
Ik neem de auto ipv de motor want je weet maar nooit waar je mee thuis komt :-)

Op zondag 22 februari 2026 14:09:46 schreef RikR:
[....]

Ik neem de auto ipv de motor want je weet maar nooit waar je mee thuis komt :-)

Dat risico loop je altijd: Van een wegwerpbekertje of een griepvirusje tot een lieftallige dame... >:)

Ik wil er wel heen, maar zit zoals altijd met een vervoersprobleem.
Hoewel met OV redelijk goed te bereiken, het bijbehorende kostenplaatje vind ik met bijna 60 euro retour wel buitenproportioneel (het slokt het complete reisbudget voor de komende maand op).

Dus: is er iemand die mij voor de reis Amsterdam-Nieuwleusen v.v. in het voiture wil/kan tolereren?
Eventueel oppikken/afleveren op een station ergens halverwege ofzo?

Ik kan je helaas deze keer niet meenemen.
Aangezien de heren Tidak en Nonius ook in mijn bolide vertoeven kom ik van een andere richting naar Nieuwleusen aanrijden.

@fatbeard

Ik kom helaas niet in de buurt van Utrecht of andere plaatsen die voor jou vanuit Amsterdam bereikbaar zijn. Ik reis zaterdag via Arnhem naar boven en blijf elders overnachten.

't is ff niet anders.
Heel misschien kan ik ergens nog wat reisgeld vandaan toveren, anders wordt Purmerend de eerste gelegenheid...

Oja, 11 april (Tytsjerk) ben ik anderszins bezig.

[Bericht gewijzigd door fatbeard op (17%)]

Op woensdag 25 februari 2026 23:46:07 schreef fatbeard:
't is ff niet anders.
Heel misschien kan ik ergens nog wat reisgeld vandaan toveren, anders wordt Purmerend de eerste gelegenheid...

Oja, 11 april (Tytsjerk) ben ik anderszins bezig.

Ik wil er ook wel heen vanaf Hilversum. Ik heb alleen geen flauw idee hoe laat, of vroeg eerder :P ik dan moet gaan vanuit Hilversum.

Ik ben nog nooit op zo'n markt geweest en lijkt me toch wel leuk er een keer geweest te zijn.

Open vanaf 10:00u
Google wijst je de weg en reistijd >:)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (54%)]

Hmm, de website (zie ergens hierboven) spreekt over 9:30. Hopelijk klopt de route wel..

[Bericht gewijzigd door Batakker op (16%)]

Ik ga zaterdag ook naar Nieuwleusen.
We komen met drie man vanuit zuid Limburg.
De beurs is inderdaad van 9.30 tot 15.00 uur.

Op donderdag 26 februari 2026 01:22:58 schreef harry64:
[...]
Ik wil er ook wel heen vanaf Hilversum. Ik heb alleen geen flauw idee hoe laat, of vroeg eerder :P ik dan moet gaan vanuit Hilversum.

Ik ben nog nooit op zo'n markt geweest en lijkt me toch wel leuk er een keer geweest te zijn.

Harry, kan je het HS spoeltje voor Bavelt meenemen?
Je hebt mijn 06 als het goed is , anders mail ik dat nog wel even.
Wij zijn er ongeveer 10 uur.
Voor iedereen die vanaf Amersfoort komt, de A28 is een stuk afgesloten van hoevelaken tot Nijkerk!

Ik denk dat ik de A1 op ga richting Hengelo en dan de A50 pak, dat is wat om maar de A50 komt bij zwolle uit.
Geen zin om binnendoor te gaan , dat is altijd druk.
Harry, ik zie je daar.
Wordt een leuke CO meeting :)

Ik denk dat je het beste uit bent door de A1 te pakken en dan bij Voorthuizen de N303 te pakken. Die komt bij Hardeerwijk weer op de A28. Een stuk minder km's.....

Of bij Kootwijk De A302 te pakken en bij Uddel de N310 Om bij Nunspeet de A28 weer op te gaan.

Olie staat al in de auto ;)

Als de weg bij voorthuizen weer open is wel, dan is dat het snelste, maar die iis ook al een tijdje lastig>
Zien we morgen.
Ik heb ook al een en ander aan beloofde spullen klaar liggen :)

Anders rijdt je door naar Kootwijk en pak je daar de N302, enz. (afslag 18).

Vanaf Hilversum door de polder over de A27 en N305 kan ook. Za. 28-2 vertrek

https://plan.tomtom.com/en/route/plan?p=52.35513,5.55826,8.92z&r=(…

Op zaterdagochtend is het nóg sneller. Maar realtime *online* navigatie houd ook rekening met ongevallen ect. dus als je dat in de auto hebt....

Google Maps weet (nog) niet dat morgen de A28 bij Hoevelaken gestremd is. Stupido Google.

Hoe was het?

Ik heb de griep die donderdag opkwam zetten maar even thuisgelaten :(