Op 15 januari 2006 17:46:28 schreef pcnerd:
[...]
LOL
ik denk dat ie t-shirt bedoelt
Mag ik toch hopen 
ja sorry van al dat leren raakt m'n hoofd wat in de war 
was dus T-shirt bedoeld maar jah... kwam er verkeerd uit/op.
greets sjors
zweetvoetje
Free the whales!
Op 15 januari 2006 13:54:58 schreef grotedikken:
[...]
Dan doe je beter als EA. Dat is een ventje dat nooit anders gedaan heeft dan braafjes op zijn kamertje studeren, maar hij noemt zich wel Evilest Aedolon. Dat geeft een zekere status en niemand heeft reden daaraan te twijfelen.
1-0 voor Grootendikken 
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 15 januari 2006 15:41:25 schreef pcnerd:
[...]
ja
een roze ofzo
...omdat jij denkt dat 'ie naast uitkomen voor C++ programmeren ook nog ergens anders voor moet uitkomen ofsow?
Evilest Aedolon
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Op 15 januari 2006 13:54:58 schreef grotedikken:
Dan doe je beter als EA. Dat is een ventje dat nooit anders gedaan heeft dan braafjes op zijn kamertje studeren, maar hij noemt zich wel Evilest Aedolon. Dat geeft een zekere status en niemand heeft reden daaraan te twijfelen.
Nu val ik door de mand.
Ik ga meestal op het gras buiten zitten leren, niet binnen.
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Op 15 januari 2006 19:11:21 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Nu val ik door de mand.
Ik ga meestal op het gras buiten zitten leren, niet binnen.
Lekker met dit weer... Je zit er nu zeker en vast(gevroren) nog?
beertje_01
My Tube is bigger then yours
wat wel grappig is dat als er iets moest georganiseerd worden van fuif en dergelijke je nooit mee mag helpen als weirdo tot dat het uiteindelijk bijna zover is en ze problemen hebben die jij dan mag gaan oplossen.
op mijn vorige school gebeurde dit vaak. toen dat de leerlingenraad iets organiseerd werd je er buiten gehouden
en uiteindelijk als ze aan het voorbereiden zijn komen ze iets te kort/werkt iets niet en dan komen ze tijdens de les dan nog naar de klas om te vragen of je even kan komen.
een van de bekendste is
van s-video naar composiet omschakelen en ze hebben zwart wit.
of hoeveel audio kabeltjes ik niet in elkaar heb gestoken.....
of nog een voorbeeld:
op een gegeven moment deden ze een fuif. maar toen het bijna tijd was hadden ze amper apparatuur.
dan komen ze ook af. toen heb ik mijn amp gaan halen en bijbehorende luidsprekers maar de deal was wel dat ik er bij was.....
met toneel was nog erger toen was ik technieker en muziekant teglijkertijd. probeer maar is tegelijkertijd de knoppen te bedienen en een solo op piano te spelen. het is gelukt alhoewel ik bijlange ni op de goede plaats zat voor de knoppen te bedienen maar niemand anders kon dat......
kvind dat allemaal goed en wel maar achteraf toch eens een benoeming ofzo krijgen of dankuwel kan dan wel eens leuk zijn. maja..... de enigste die mij bedankt heeft was de leerkracht die het toneel schreef en de muziek maakte. die heft ook veel helpen verslepen en vervoeren. en dat is nu eigenlijk gewoon een vriend geworden die met mij muziek maakt 
ze vinden al die elektronica mensen raar volk maar als er wat scheelt zijn zij het die meestal wel veel mensen uit de penarie helpen. (nog een voorbeeld is de vloed in nederland waarbij de amateurs voor communicatie gezorgt hebben.....).
ge moet is voorstellen wat het zou geven als er niemand nog aan elektronica zou doen....
Evilest Aedolon
Op 15 januari 2006 19:18:52 schreef Benadski:
[...]Lekker met dit weer... Je zit er nu zeker en vast(gevroren) nog?
![]()
Ik ga ook gewoon in een hemd zonder jas naar buiten.
Daar word je hard van. (Nog maar 1 pittige keelontsteking opgelopen)
Ganzz
-
Op 15 januari 2006 20:02:52 schreef Jan klaasen:
Koude is een emotie, emotie's kun je uitschakelen
tot op zekere hoogte, maar toen ik nog op de mavo had heb ik twee jaar zonder jas bijten gelopen in een t-shirt. ik was nooit ziek, geen verwanrming thuis nogig, maar van bij bij de -5 of lager komt dan is de kou geen emotie meer.
wel een warme appeltaart gekregen voor de weddenschap
Evilest Aedolon
Op 15 januari 2006 20:08:13 schreef Ganzz:
[...]tot op zekere hoogte, maar toen ik nog op de mavo had heb ik twee jaar zonder jas bijten gelopen in een t-shirt. ik was nooit ziek, geen verwanrming thuis nogig, maar van bij bij de -5 of lager komt dan is de kou geen emotie meer.
Inderdaad. Ik zit nu in mijn onderbroek zonder verwarming.
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
pcnerd
Op 15 januari 2006 20:40:53 schreef Berry:
HELP! COMPUTERNERD INFASIE! Eproggers... shit
hoezo?
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Op 15 januari 2006 20:42:46 schreef pcnerd:
[...]
hoezo?
Eeeh misschien omdat jij, kipmans en werie in 1 topic zitten? 
Ben nu bijna een jaar (of was het nou al 2 jaar?
) gebanned. Krijg zo'n leuk scherm:
Je bent gebanned op E-programmeur. Neem contact op met een administrator.
Ja leuk... hoe wou je dat doen zonder mail adressen 
zweetvoetje
Free the whales!
Op 15 januari 2006 20:08:13 schreef Ganzz:
[...]tot op zekere hoogte, maar toen ik nog op de mavo had heb ik twee jaar zonder jas bijten gelopen in een t-shirt. ik was nooit ziek, geen verwanrming thuis nogig, maar van bij bij de -5 of lager komt dan is de kou geen emotie meer.
wel een warme appeltaart gekregen voor de weddenschap
Ik heb het ook nie zo snel koud, maar een jas ofzo doe ik toch wel aan. (behalve als ik, moet slapen, dan heb ik het juist bijna altijd koud (in de winter dan))
Wel loop ik altijd op blote poten, en heb ik de verwarming nooit aan.
Overigens is het niet fijn om op je blote poten door de sneeuw te lopen. Binnen 1 minuut heb je er geen gevoel meer in, en na 2-3 minuten begint het behoorlijk te steken.
Evilest Aedolon
Ganzz
-
Op 16 januari 2006 01:12:51 schreef Evilest Aedolon:
Hoe kom je ervoor uit dat je wiskunde aanbidder bent?
ik je nakie rond lopen met een bordje 1+1=1 om je nek

Op 15 januari 2006 22:09:26 schreef Berry:
[...]
Eeeh misschien omdat jij, kipmans en werie in 1 topic zitten?
Ben nu bijna een jaar (of was het nou al 2 jaar?) gebanned. Krijg zo'n leuk scherm:
[...]
Ja leuk... hoe wou je dat doen zonder mail adressen
Via www.sidn.nl
Elektronica freak? Hoef je niet te benadrukken, valt zo al genoeg op.
-Diepliggende varkensoogjes wegens slaaptekort,
Oneens 
-Geen interesse in meisjes, maar ook niet in jongens.
Heel erg oneens wat betreft het eerste deel
-Steeds afwezig, dromerig. Extreem slordig.
Extreem slordig 
-Slaapt in de les Nederlands maar is daarentegen alert in de Engelse les.
-Gele vingers van salpeterzuur (etsmiddel)
Wel van de brandblaren 
-Grijze brandplekjes op de vingers van uit te schieten met
de soldeerbout.
-Kleine wondjes aan de handen van scherpe randjes.
Soms ook grote wonden 
-Is gek van rommelmarkten en staat 1 uur vroeger op als grof huisvuil buiten staat.
Zeker weten 
Wat ik alleen niet zo snap is waarom TS er zo mee te koop wil lopen
Men merkt toch vanzelf wel of je kennis hebt van elektronica of niet ? Komt in mijn ogen een beetje amateuristisch over.
[Bericht gewijzigd door Dominic op ]
Op 15 januari 2006 19:44:07 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Ik ga ook gewoon in een hemd zonder jas naar buiten.
Daar word je hard van. (Nog maar 1 pittige keelontsteking opgelopen)
ja, ik loop ook het hele jaar in een t-shirt, en trek bijna nooit een jas aan naar buiten, ik word dan ook door sommigen pinguin oid genoemd, maar waarom een jas aantrekken als je hem niet nodig hebt?
Als ik mijn jas in de herfst niet aandoe word ik in de winter niet ziek.
Dan krijg ik meer weerstand, eigenlijk een soort "inenting".
Op 16 januari 2006 02:09:42 schreef Dominic:
[...]
Wat ik alleen niet zo snap is waarom TS er zo mee te koop wil lopenMen merkt toch vanzelf wel of je kennis hebt van elektronica of niet ? Komt in mijn ogen een beetje amateuristisch over.
Ja vind ik ook waarom zou je perce aan iedereen willen laten zien dat je een elektronicus bent? Ik loop daar niet al te veel mee te koop. Dat nerds geen sociale kontakten hebben is ook niet waar!
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Op 16 januari 2006 01:12:51 schreef Evilest Aedolon:
Hoe kom je ervoor uit dat je wiskunde aanbidder bent?
pet of muts of ander kledingdeel met euler op
dan snapt de doorsnee-mens het nog niet, maar lopen ze toch al wat verder van je 
zweetvoetje
Free the whales!
idd, ik liep ook niet tegen iedereen erover te zeuren dat ik met electronica bezig was. Heeft ook weinig zin, omdat ze toch niet snappen wat je allemaal ermee doet.
Maar je gaat toch ook niet meteen tegen iedereen meteen zeggen dat je op de voetbalclub zit?
Verder krijg je het meeste respect als je rookt, en dan continu het erover hebt dat je gaat stoppen met roken, maar het steeds uitstelt ('omdat het zo moeilijk is').
pcnerd
Op 16 januari 2006 07:40:52 schreef zweetvoetje:
idd, ik liep ook niet tegen iedereen erover te zeuren dat ik met electronica bezig was. Heeft ook weinig zin, omdat ze toch niet snappen wat je allemaal ermee doet.
Maar je gaat toch ook niet meteen tegen iedereen meteen zeggen dat je op de voetbalclub zit?Verder krijg je het meeste respect als je rookt, en dan continu het erover hebt dat je gaat stoppen met roken, maar het steeds uitstelt ('omdat het zo moeilijk is').
mensen die roken hebben van mij echt 10keer minder respect dan een niet-roker, ik haat roken kun je wel zeggen.
maareh, geen leuke id'tjes meer?