jossie
Woei! *heeft etsbak*
Zo, maarliefst 6u45m geslapen.
Volgens mee een stuk meer dan enkele van dit forum, maargoed.
Ik neem de trein van 9u34 op station Utrecht Centraal=>Den Bosch.
Owja, vergeet geen strippenkaart mee te nemen, 2 strippen heen + 2 strippen terug.
[edit]@Ganzz:Goed idee:+!
/edit2: Wat eten in een tas gooien en dan ga ik zo maar is. (trein van 9uur uit bodegraven naar UtrechtCS)
[Bericht gewijzigd door jossie op ]
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Op 18 maart 2006 08:23:08 schreef Ganzz:
ik hang wel een CO pen aan mijn shirt, dan kun je mij herkennen
me to
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
ben juist terug
vond het veel te druk en te weinig te vinden dat bruikbaar is.
het enigste dat ik gekocht heb zijn 3 15A gelijkrichters
echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
ben weer thuis. wel een hoop rommel. had bijna een delta voeding gekocht 30V 1A. konden het alleen niet eens worden over de prijs. ben nu dus met niks thuisgekomen.
Op 18 maart 2006 12:37:18 schreef Stynus: ...te weinig te vinden dat bruikbaar is..
Op 18 maart 2006 16:24:52 schreef echtepino:...wat een rommel weer...
Op 18 maart 2006 16:54:37 schreef WilToyo:...wel een hoop rommel...
Ik was al bang dat het aan mij lag.
Stynus
Op 18 maart 2006 16:58:48 schreef GJ_:
[...]
[...]
[...]
Ik was al bang dat het aan mij lag.
waarom heb ik jouw niet gezien?:-p
was jij niet op de 11u meeting?:-p
Ik vond het allemaal wat veel voor het katerhoofd waar ik mee rond liep. Wel leuke en interessante mensen gesproken en toch nog wat kleine rommel gekocht (4000x 100nF keramisch voor een tientje, wat reed contactjes, en een paar stevige motoren).
Voor de rest..niet zo veel meer drinken en veel te weinig slapen voordat je naar zo'n bijeekomst gaat. Dat valt zwaar..
(ook fry vond het moeilijk om z'n kop er bij te houden..)
Het eten was zoals eerder al eens werd opgemerkt slecht slecht en nog een slecht. Als vegetarier heb je het niet breed in zo'n hal..
Ik ben er ook sinds 15:30 weer. Ik heb nog wel het een en ander gekocht maar wat een troep zeg. De helft van wat er stond had ik persoonlijk zo in de container geschoven. Een kwart van alles wat er stond was leger apparatuur, maargoed daar moet ik dan maar omheen kijken.
Wat ik nog heb gekocht
Voeding 13,8 V 8/10 Ampere
PWR/SWR meter
Frequentieteller.
Ik was nog op zoek naar veel meer maar wat ik zocht was denk ik te nieuw voor wat er daar was.
Ik heb me op zich wel vermaakt en ben al lang blij dat ik niet helemaal voor niets daar heen ben gegaan.
Van tevoren wist ik wel dat er weinig op 3 meter gebied te vinden was maar zijn er ook beurzen/vlooienmarkten waar dit spul wordt aangeboden? Dus een 3 meter piraten vlooienmarkt o.i.d.
Op 18 maart 2006 17:06:25 schreef DIY:..Als vegetarier heb je het niet breed in zo'n hal..
Buiten grazen dan maar;-)
Op 18 maart 2006 17:05:44 schreef Stynus:
waarom heb ik jouw niet gezien?:-p
was jij niet op de 11u meeting?:-p
Nee, joh. Op dagen dat ik niet werk weiger ik wakker te worden. En voor een uur of 11 doe ik al helemaal nooit wat. Ik was er dus pas om 11:30, en dat vond ik ruimschoots vroeg.
echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 18 maart 2006 17:09:22 schreef Wuzzelez:
Van tevoren wist ik wel dat er weinig op 3 meter gebied te vinden was maar zijn er ook beurzen/vlooienmarkten waar dit spul wordt aangeboden? Dus een 3 meter piraten vlooienmarkt o.i.d.
Jazeker
In Beetsterzwaag wordt volgens goede Noordse traditie veel piratenspullie verkocht. En altijd mooi weer op deze buitenmanifestatie...hele gezellige radiomarkt.
http://www.frm.a63.org/activiteiten/frm/algemeen.htm
jossie
Woei! *heeft etsbak*
Zo, ook net terug (17:00).
LC meter print/microcontroller/gebruiksaanwijzing, 6000µF 350V elko, paar meetkabeltjes en een paar 11-segment displays:).
Op 18 maart 2006 17:17:43 schreef jossie:
6000µF 350V elko
jossies coil gun? 
Stynus
LC meter print/microcontroller/gebruiksaanwijzing,
waar lagen die?
jossie
Woei! *heeft etsbak*
Op 18 maart 2006 17:23:06 schreef Stynus:
[...]
waar lagen die?
Ongeveer hier (op de rode stand(s)):
Ik moet alleen ff de onderdelen bij elkaar zoeken, want ik op de beurs vroegen ze voor de rest van de onderdelen 23 euro extra:/.
Op 18 maart 2006 17:20:05 schreef JuuL:
[...]
jossies coil gun?
Hehe>:).
[Bericht gewijzigd door jossie op ]
Een SEM35 dumpset en een HP log. meter/versterker gekocht. Een hoop zooi op die beurs, maar dat weet je nu eenmaal. Wil je iets leuks op de kop tikken dan moet je echt zoeken ... Een beetje ervaring is daarbij wel handig.
Verder leuk om weer een paar CO gezichten gezien te hebben!!!
(Ook wat waard GJ_)
Op 18 maart 2006 17:32:20 schreef Rd12tf:...Verder leuk om weer een paar CO gezichten gezien te hebben!!!
(Ook wat waard GJ_)
Dat was ook het belangrijkste. Het is hier om de hoek dus ff snel op en neer gereden.
Ik heb ook wel leuke dingen gezien maar ik kan niks kopen als ik het niet meteen nodig heb.
LC meter print/microcontroller/gebruiksaanwijzing.
Heb ik ook maar gekocht.
Wat HF dichte doosjes, VERON-vademecum en NL callsign boek/database, wat meetsnoertjes.
Voor de rest informatief bezig geweest voor een VHF/UHF-set en antennes.
de kastelein
Dit bericht is opgesteld volgens de vrije spelling en gramatica
ik ben ook net terug in enschede (eerst even naar de mac geweest)helaas was ik net te laat voor de meeting jammer volgende keer beter ik heb wat snoertjes , een dummyload , een el 84 buis met voetje en een hf antenne voor de kortegolf gekocht o ja en voor een euro een mooie 19 inch behuizing met inhoud dus ben wel geslaagd nou de groetjes en tot de volgende beurs ? groeten de kastelein
ps het was wel een beetje koud op de motor
vraagje de ropex dx-150 hf antenna range 0-30 mhz is dat een beetje goede om mee te zenden lengte is 7 meter
[Bericht gewijzigd door de kastelein op ]
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Mensen rommel? Bestaat zoiets? Wat voor de een rommel is is voor de ander een schat!
Ik vond het reuze meevallen, heb leuke dingen gezien en het een en ander gekocht:
Amidon ringkernen (T50-2 en T50-6, 60 cent per stuk)
Voorraadje C's (50 cent de 20)
Paar plugjes
2x 0-30V/0-2A labvoeding (onder het motto "Een extra labvoeding is nooit weg!")
VHF / UHF FM/AM Scanner
Ik heb wat CO mensen gezien, maar de meeste niet aangesproken ik was veel te druk 
Ola! Ook weer een uurtje thuis...Wat een pokke end!
De buit:
-trafo 24V/7,5A van Elmowwwwwwwwww, nog bedankt!
-20x XR2206, functiegenerator anyone? 
-10x 2N3866
-koelblok van 25*11*7.5cm voor TO3's
-14 Elexen in een doos onder een tafel gevonden, bijna allemaal opvolgende nummers 
-P4 koeler van Intel, beschadigt dus die gaat iets anders koelen 
-2 kanaals mobilifoon (Sentel Interphone M2500NL) met mic
-VHF linear met 2x QQE03/12 en 1x QQE06/40 (SSM Europa) met keuringssticker en PA0xxx call
Helaas zonder de voeding.
Gezellig, heb een zooi CO-ers gezien, maar veel te druk en te veel handelaren. Die Delta voedingen waren veel te duur... en een President Lincoln voor €150! Ja dooeeeeei.
jossie
Woei! *heeft etsbak*
Op 18 maart 2006 19:09:43 schreef Henry S.:
-20x XR2206, functiegenerator anyone?
Ik wil er wel eentje:).
Dan nog _steeds_ even aan een scoop komen en dan kan ik lol hebben.