in belgie niet veel beter.
heb ruis op men telefoon, ben de provider: die doen een test en zien een kortsluiting op de lijn. internet en digitale tv werkte wel nog. komt een technieker mijn binneninstallatie uitmeten (wetende dat ik de kabel en de aansluitdoos van de provider als enigste binnen heb, telefoon zit er rechtstreeks op alsook modem). technieker meet en zegt idd dat het buitenshuis is en vertrekt. ondertussen geen tv en internet meer.
klacht ingediend, en zelf mijn binnenaansluiting opnieuw moeten doen (ben ook ex technieker van diezelfde provider ). krijg een mail terug dat mijn storingsdossier al gesloten werd als zijnde opgelost.
opnieuw klacht ingediend: na een week zelfde mail, probleem was opgelost en effectief de telefoon ruiste niet meer.
2maand later weer dezelfde ruis, weer storingen gebeld, weer een technieker die binnen kwam meten (dezelfde). staat die naast mij: "zijn ze vorige keer de kabel wel komen herdoen in de grond?" ik antwoorde nee. heeft die opnieuw de boel doorgegeven. zijn ze gisteren eindelijk de grondkabel komen herstellen.
volgens mij ook waterinsijpeling gehad in de kabel. soms viel mijn lijn zelf een seconde dood als een vrachtwagen door de straat reed.
bij mij is er een 3-4maand over gegaan tussen 1 aangifte probleem en uiteindelijke oplossing. t loopt eigelijk fout aan de andere kant van de telefoonlijn, die eerste persoon die u moet helpen :s. daar zitten mensen zonder technische kennis