In eerder genoemde stortcontainer vond ik toen ook nog een print met 29 stuks TIL305 er op! Doet me bijna afvragen wat er met vorige eigenaar gebeurd is - liefhebbers als ons kiepen zóiets toch niet in de kliko? En op eBay doen die dingen € 3..8 of meer per stuk (okee New Old Stock niet uitgesoldeerd, maar toch).
Vanochtend weer even gaan kijken. Gevonden: oa. een zware bos montagedraad, een zgan. industriële "pressure transducer" (€ ? ) + nog zoiets, paar stevige relais in DIN rail voeten, en een volle bus WD40 - nooit weg.
Snap deze manier van werken niet zo. Mensen daar hadden duidelijk wat tijd om de inboedel te dumpen. Dan organiseer je toch een soort van garage sale, gooit een paar dingen "gratis afhalen" op Marktplaats, etc. Overblijvende rommel een beetje sorteren op materiaalsoort, wegbrengen op of laten halen & klaar.
Lag bijv. een wasmachine en vrieskist in die container. Ik bedoel: zet die dingen aan de straat, bel oud ijzerboer, en misschien krijg je nog geld toe. Maar nee, hup in de stortcontainer, en dan een 3e partij betalen om de bankstellen, rieten mandjes, T-shirts, oud ijzer & huisvuil uit te sorteren.