[...]Gelijk inscannen op je computer. Dan kan je ook na 100 jaar bij de verkoper klagen.
Is moeilijk als je geen scanner bezit...
Wel vroeger verschillende scanners gehad maar nooit echt gebruikt (HP Scanjet 4 (2x, SCSI), (gekocht) Canon scannertje (USB), (gekregen) Brother all-in-one dingetje (USB), stonden hier maar stof te vergaren).
...Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets van de Aldi gekocht heb dat zo duur was dat ik om de garantie terug ben gegaan. Alleen de 'dead on arrival' problemen ga ik gewoonlijk voor terug.
Weinig Aldi 'DOA' problemen meegemaakt, wèl defecten na minder dan één jaar tot iets méér dan 1 jaar (Quigg haardroger, LED-uplighter, Quigg oven, Topcraft 'Dremel').
...Ik denk gewoon dat jij een verkeerd filiaal om de hoek hebt. Brussel enigszins kennende zullen ze er ook wel veel te maken hebben gehad met charlatans die random troep zonder bon terug komen brengen.
Ik woon niet in Brussel (wel "Dilbeek, waar Vlamingen thuis zijn") en ga trouwens nooit in Brusselse Aldi filialen.
Verleden jaar (2018) trouwens nog een Quigg Aldi oventje in promotie gekocht (49.99€).
Heeft 3 maand in de originele verpakking rondgeslingerd vermits geen beschikbare ruimte in de keuken.
Na 3 maand eindelijk een plaatsje gekregen, werkt de onderverwarming niet...
Aldi kennende (gedurende 1 maand 'geld terug' op vertonen van het kassaticket, daarna 'trekt uw plan', waar is die zogezegde "3 jaar Aldi waarborg"?) zelf de oven gedemonteerd: Doorverbinding tussen de (2 seriële) onderste weerstanden ontbreekt gewoon!
M.b.v. de hittebestendige cablage van een Senseo "kadaver" van een collega en een op Ebay bestelde keramische kroonsteen (1€) zelf de oven 'gerepareerd'...
Ik ga sindsdien nog héél uitzonderlijk naar Aldi (vroeger minstens 1x per week), en ènkel voor 'food' artikelen.