Begrijp me goed, ik vind zeker dat ze iets moeten doen om je probleem te verhelpen zoals het artikel vervangen of geld retour doen! Voor de prijs ga ik alleen niet moeilijk doen en heb geen slechte ervaringen met hun retourbeleid. Ik kan me ook niet voorstellen dat een Aldi-medewerker met droge ogen zal beweren dat je dat Topcraft gereedschap elders hebt gekocht, vaak zijn die producten redelijk uniek aan de Aldi.
Wat ik denk is dat de non-foodafdelingen van Aldi en consorten misschien een speeltuin zijn om ontwerpen een praktijktest te geven voor ze die met een ander labeltje (elders) op de markt brengen. Dan is het ook logisch om elk geretourneerd product weer terug te leveren aan de fabrikant, misschien zelfs voor een premie (maar dat het miepje bij jouw Aldi dat gewoon niet wist). Anders zijn producten als die multimetertjes ook niet heel logisch om speciaal voor een tijdelijke actie te maken. Ik denk gewoon dat jij een verkeerd filiaal om de hoek hebt. Brussel enigszins kennende zullen ze er ook wel veel te maken hebben gehad met charlatans die random troep zonder bon terug komen brengen.