in principe ook goed, ik kan die schakeling gewoon in de accu behuizing opnemen dan.
mijn bafang motor heeft dit ook hoor. Bij het acceleren van 0-20km/h haal ik max vermogen van dik 700W, daarna neemt het vermogen geleidelijk af. in stand 1 stopt die er quasi mee op 20km/h, op start 9 blijft die tot 42km/h doortrekken, al zit die dan maar op een 400W meer.
k heb dus men accu genomen, die leeg bleek, dus heb men oude 9Ah accu genomen en de fiets van stal gehaald (die ligt op 50% gestockeerd, dus heb al niet meer het volle vermogen door lagere accu spanning.
eerst ff op de oprit tot in de tuin een acceleratie gedaan, moest wel snel in de remmen, want de straat was op 
https://www.youtube.com/watch?v=EJCARyLai_4
ik haal nu dus GEEN 700W omdat mijn accu niet meer op 42V zit, maar onbelast op 38V (belast zelf 35V waardoor het vermogen aardig afneemt).
de bafang 350 is gelimiteerd op 18A. ik kan op 35V dus maar 630W halen.. op 40-42V haal ik 720-756W.
en een gewone straat run in het verkeer. zat achter een auto dus het filmpje begint toen ik wat aan het uitbollen was:
https://youtu.be/IAves2Afzw4
ik stop hier op 46km/h met trappen, ook al had ik geen assistentie meer, ik kon makkelijk naar +50 trappen zonder de motor.
dit is dus NIET mijn inefficiente hub motor waar ik destijds mee reed, maar een BBS01 bafang 350W setup.
ipv dat die beperkt vermogen levert in de verschillende standen, gaat de mijne altijd voluit en zijn alleen de topsnelheden begrensd in de verschillende standen.
ook hier iemand met een bafang die in de lucht hangt. loopt die vrij. moment die 'gas geeft', krijg die 690W dat bijna instant naar 170W terugvalt en naar 28W valt omdat de motor op toeren is.
dus vanuit stilstand, krijg je dus ook 700W. rijd die op straat, duurt dat op snelheid komen veel langer, en zie je het vermogen dan ook langzaam afnemen:
https://www.youtube.com/watch?v=7kJvo58eMAo&t=208
ook deze, een 1000W motor krijgt van 0-30 een goeie 1360W, daarna valt het naar 1000W om uiteindelijk op een 700-800 uit te komen.
wel kijken op het rechtse scherm naar snelheid en vermogen. de 2 beelden zijn beetje out of sync
https://youtu.be/2NWGHE5fOSk?t=31
ook hier: 1300W bij acceleren, 700W om op snelheid te blijven. nominaal dus een 1000W motor (maar bij optrekken vanuit stilstand leveren ze echt veel meer vermogen. bij de grote motoren niet zo overdreven veel, maar de kleinere 250W dingen gaat vlot naar 200% power dan)
die hebben dus allemaal hetzelfde, VEEL meer vermogen als ze vanuit stilstand vertrekken. veelvuldig zo acceleren in de stad, trekt de accu echt volledig onderuit.
ik verlies op 5min in de stad meer energie (600-700W, dan erna 5min aan 47km/h te rijden (350-400W continue)