ik zou de pads voor de grote dikke elco en de 2 powerweerstanden verdubbelen in diameter. der komt nogal wat stress op die poten te staan... ( zeker bij die powerweerstanden ) maak ze zo groot als de pads voor je brug
Maak R1 eens 2k2 en 1 watt. Energieverkwisters ! en tis nergens voor nodig. alleen om die tank van 4700uF te ontladen. het doet niks voor je voeding.
en die dikke kloef van 0.82 ohm 5 watt kan je vervangen door 4 halve wattertjes van 3.3 ohm. daar valt iets makkelijker aan te geraken ...
ik zou de draaddbrug in de powerline weghalen en die in de control line stoppen. daar vloeit geen stroom door.
die linkse draadbrug (tussen c6 en r8 ) kan weg als je je floorplan iets aanpast.
ik ben trouwnes haast zeker dat die rechtse ook weg kan mits de routing en plaatsing aan te passen
de 100nf (C1 moet zo dicht mogelijk bij de Lm staan. waar hij nu staat zit hij er alleen maar voor piet snot ...
de footprint is trouwnes veeeel te groot. 100nF 50 volt zit op 5mm steek. dit ziet er uit als 7.5mmm steek. der zijn haast gene caps meer op die maat.
uw 'lusterklemmen' : pad vergroten. mechanische stress zelfde diameter als brug gebruiken
ik mis ene 100nf aan de ingang van ic2 ...
zet je andere elcos ook eens op 5mm steek... (10uf dinges )
alle caps tegenwoordig voor thru hole zitten op ammopack (als het radiale zijn) ( ammopack is van die kartonnen tape waar ze in vast zitten. te vergelijken met ammunitie voor een chaingun: vandaar 'ammopack') en das gestandaardiseerd op 100 mils ( 5.08mm om precies te zijn )
Die BF transistoren ook. die poten komen voorgeplooid op 50 mil pitch in ammopack.
die bc141.. niks moderner te vinden ? 327 of 639 bijvoorbeeld ? hoeveel verstook je daar in ? die to-metalcans zijn een 'dying breed'
gaten voor potmeter : dikkere eilanden : mechanische stress !
gaten voor lm : ditto . maak daar oblongs van (afgeronde rechthoeken)
c7 staat ook niet waar hij moet staan...
r8 en r9. dat hoef tniet per se 240 ohm te zijn hoor. 220 werkt ook...
ik mis een dikke diode antiparallel aan de uitgang (een die 5 ampere aan kan zonder op te branden )