Er staat nu niets interessants in de countdown lijst.
Nog twee vermeldingen van mijn kant:
Een keer een 7T11 geruild bij hem tegen een probe en een 7B53. Die 7T11 had ik zelf niets aan en hij had alleen een 7S11 liggen. Maar normaal gesproken zal hij niet ruilen. Maar hier zag hij het voordeel wel van in Die 7B53 was een goede module (getest/gecalibreerd) en niet van de scrap lijst. Probe was ook netjes met boekje etc.
Een keer een 7A13 bij hem gekocht van de scrap lijst. Helaas vol met defecte relays. Ook begon een R/L te roken (tantaal erna sluiting). Moet ik nog altijd een keer naar kijken; in rosmalen wat kleine relays gekocht die wellicht nuttig zijn. Maar heb nu ook een 7A22, dus het moet niet zo nodig.
Buiten staan nog wat bakken met echte rommel. Helaas vind ik de zaken die daarin liggen weer te duur. 1 ervan bevat dezelfde philips logic analyser als hierboven in het plaatje (rechts net een stukje). Zou ik wel willen meenemen voor reserve onderdelen, maar niet voor de vraagprijs. Ding ziet er niet uit, is alleen maar geschikt voor parts.
Overigens heeft de 7704 plaats gemaakt voor een 7603. Daardoor past de timing analyser ook op de shelf. 7603 zit dan die 7A22 in.