Op 3 september 2015 17:13:00 schreef BenI2C:
Vanochtend geen internet, digi TV en geen telefoon.Oeps !!
Ben ik blij dat het een degelijke voeding was !
Nieuw policy Ziggo.
Versterker is van de klant. Voorheen werden die dingen, met een winkelwaarde van ca 100,-, door ziggo toegezonden als alleen maar de voeding was ontploft.
Wij (ik ben service engineer bij Ziggo) vervangen dan eerder de voeding dan de complete versterker.
Huidige beleid is dat je je kont maar moet redden óf een soortgelijke versterker gaat kopen voor 50,- bij de monteur. (naast 40 euro monteurskosten omdat de fout aan JOUW apparatuur ligt.)
Je kunt óók, als je een UBEE modem hebt, die voeding gebruiken. Past en werkt. Alleen moet je dan weer een andere modem hebben. Scheelt dat daarvoor WEL een gratis monteur langs komt. Hoewel die zich ook gaat afvragen waarom die voeding plotseling op de FRA zit.
Ik kan je wellicht helpen. (als het nog niet is opgelost)
Geef het maar aan.