@ActiveHouse
Het was zeker niet de eerste keer dat ik hier bestelde. In het totaal al voor meer als 300€ bij hun besteld / gekocht (onder mijn eigennaam). Deze laatste keer viel me tegen, kan begrijpen dat er iets niet in voorraad is. Maar meld dit dan goed op je website.
De klanten dienst vertelde me ook meerdere verties van hun probleem. Eerste reden was omdat ik 2 rollen van hetzelfde besteld had, zei vertelde me "ja dit komt omdat moment maar 1 rol van het filament aanwezig was" (oké dit begrijp ik).
Na dat ik hen vertelde dat een kennis van me 1 dag voor me exact hetzelfde filament besteld had en hij ook moet wachten. Kwamen ze met heel verwarrende verhalen die elkaar tegen spraken.. .
Heb ook geen verzending gehad van men producten die wel in stock waren.
Dit is me niet goed bevallen, als ik producten bestel bij hen voor een printer te maken / upgraden van kennissen bestelde ik ook telkens bij hen. Wel onder de naam van de geen waar de printer eigendom was.
Dit kon hun blijkbaar niets schillen als ik dit vermelde, dit is alleszins de laatste keer dat ik bij hun een bestelling plaatste. Zeker na dat mijn compensatie die ze me beloofde ook nog altijd niet toegewezen is aan mijn account bij hun.