Ik heb er weer een paar mooie multi meters bij.
Een Kaise Electric Works SK-160 (Made in Japan) met een gevoeligheid van 30kΩ/V. Deze had drie fouten: een kapotte weerstand, defecte print baan en een losse soldering.

Een Alecto (Made in Korea) met een gevoeligheid van 25kΩ/V. Ik kan hHet model nummer niet achterhalen, maar vermoedelijk is TM-500. Hij is identiek aan de Micronta 22-204 en gemaakt door ARC.

Een Hapé 9004 (Made in Korea) met een gevoeligheid van 25kΩ/V. Deze had een kapotte shunt van 1Ω. Hij is (bijna) indentiek aan de Micronta 22-201 en gemaakt door ARC.
.jpg)
Een Handykit MK-110B (Made in Korea) met een gevoeligheid van 10kΩ/V. Hij is een klein, maar meet verrassend nauwkeurig.
_cleaned.jpg)
Een onbekende YH-5S (Made in China) met een gevoeligheid van 2kΩ/V. Hij is iets kleiner als de Handykit hierboven maar lang niet zo nauwkeurig.
_cleaned.jpg)
Een Kamoden VSM-400 (Made in Japan) gevoeligheid is niet gespecificeerd, moet ik nog zelf even bepalen. Deze is nog kleiner als de YH-5S en een horizontaal model. Hij bevat een echte standen schakelaar.

Een Yu Fong YF-6DX (Made in Taiwan) met een gevoeligheid van 2kΩ/V. Deze had batterij schade, maar dat is nu helemaal weer schoon en fris.

Als iemand het model nummer van de Alecto weet, dan hoor ik het graag.
Ik ben nog bezig met een restauratie van een Micronta 22-203C die meerdere problemen had die zijn opgelost maar het onderdeel is nog onderweg.